Gjest Gjest_bobby_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har så veldig lyst til å lage sånne kjeder som er litt lange med perler på(i forskjellige farger). det ser ut som det er flettet på ett merkelig vis. så er det "flettet inn" perler innimellom. det er litt tykk grå/brun tråd som er brukt. noen som vet? evt. side til noe som viser det?
Gjest Gjest_bobby_* Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 ala dette : http://img.photobucket.com/albums/v644/Min...no/CIMG1023.jpg
Mrs. K Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du googler "makramé" får du opp masse linker
maura Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Er visst populært for tiden dette macrame-greiene, døtrene mine har hatt helt dilla de siste ukene. Du kan finne videoer med fremgangsmåte på youtube.
Gjest Gjest_bobby_* Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 tusen takk for svarene, mye lettere bare jeg viste navnet
Christal Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Åhh er det macrame det heter. Er så innmari mange som lager slike nå, må være macrame feber for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå