Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gjennom ca 1,5 år og jeg har hatt litt problemer i parforholdet i det siste. Jeg er 20 år, og han er 19.

Sist Torsdag rotet han med ei jente han har holdt på med tidligere. Veldig offentlig, på ett utested. Søstra mi var også på det utestedet, så hun så dem. Var også hun som sa det til meg dagen etter. Jeg ble helt knust.

Ringte han så snart jeg fikk vite det, og sa at han bare kunne glemme meg, og hele forholdet vårt. Han innrømte med en gang hva han hadde gjort. Påstod at det var pga problemene vi har hatt i forholdet som drev han til det.

Er mye av dette jeg sliter med.

- Han roter med ei som i lengre tid har prøvd å ødelegge mellom oss, og som han har hatt noe på gang med tidligere. Hun har også jevnlig vært frekk mot meg, kommet med frekke kommentarer på facebook osv.

- Plassen han velger å være utro på. Blant mange av mine og hans venner, og med søstra mi til stede.

- At han skylder på forholdet vårt. Har det vanskelig jeg og, men roter da for sørn ikke med noen andre!

Det er slutt mellom oss nå, men vi prater daglig, og han vil tilbake i forholdet. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal få til det, med dette hengende over meg. Har mistet mye av tillitten til han.

Hva er deres synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Det var hans eget valg å rote med ei anna jente, og i tillegg akkurat henne. Som du sier, en kan ha problemer i forholdet uten å gjøre det. Det får han ta ansvar for selv.

Hva gjør han neste gang dere får problemer? Det kommer du til å ha i bakhodet i tida framover, kanskje passer du deg også for å gjøre noe som "kan få ham til" å rote med andre? Du blir kanskje utrygg når han er på byen uten deg?

Du må selv se hva du kan leve med, men jeg tror dette blir vanskelig. Tillit er noe av det viktigste i et forhold, og er den borte, er mye ødelagt.

Gjest gladlaks
Skrevet

Det høres ikke ut som noen å samle på... Du finner nok noen som fortjener deg bedre der ute!

Skrevet

har jeg vært deg frøken, hadde jeg dumpa den gutten for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...