Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, jeg lurte på om jeg kunne få noen tips, på hva en jente ser på hos en gutt. Jeg er 15 år nå. Jeg ser bra ut ( tror jeg ), og er blant de sterkeste på skolen, er venn med alle. Pleier og få alle til så og si alle til og le. Jeg er ganske tynn, nesten sick-pack. Så har en følelse at jeg er en nesten alle trives med. Jeg har ikke vært så sosial i det siste ( Faren og mor har skilt seg, pappa har fått nye kone. Moren min har hadde brystkreft for ikke så altfor lenge siden... har flyttet 3 ganger... også har jeg en bror med adhd som krever mye energi pga adhd. også døde kusina min får noen måndet siden... ) så har ikke vært så veldig sosial. Har nesten ikke vært hjemme hos bestevennen min. pga alt det. Men det er en annen sak. Jo, når det gjelder og bli sammen og sånn. Så velger jentene heller de guttene som er '' kule '' De som snuser, røyker, drikker og fester. Jeg er ikke helt den typen. Og de velger heller dem. Kan dere fortelle hvorfor... vet det er mange som ikke velger dem... men er veldig mange som ser opp til dem som gjør sånt. Jeg er i en aldre hvor det er ganske viktig på hvordan man ser ut:). Og ... alle de peneste liker jo seff ikke meg men andre gutter som røyker og det der... ;D Så ser jentene på om de er KULE som røyker og snuser og sånn og om de har sick pack eller hva???? Takk for hjelpen :D
Nabodama Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ok, skal prøve her jeg da. Datteren min på 16 sitter ved siden av, og det er hennes synspunkt som kommer her: Hun synes det at dette med at jenter liker feste-gutter er bare teit. Mange går vel etter slike ting, men for henne er det viktigst hvordan gutten er, om han er grei å prate med og være sammen med. Dessuten bør de ikke være for klengete. Og sånn er det for mange andre jenter også, sier hun. Slike "feste-gutter" er gjerne selvgode og egoistiske, og det liker ikke jentene. Og forresten så liker hun ikke røyking og snus, og synes ikke det er kult. Etter hennes mening er det gjerne jenter med problemer og lite selvtillit som velger "feste-guttene". Kanskje de velger dem for å bli mer populære selv, litt status kanskje. At de blir mer kule selv. Endret 1. oktober 2008 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er ganske tynn, nesten sick-pack. Så har en følelse at jeg er en nesten alle trives med. Håper du ikke tror det er sixpacken som evt gjør at folk trives med deg Selv synes jeg sixpack mer gir et inntrykk av en som bruker for mye tid i treningsstudio. Men snusing og røyking er det adskillig verre med. Kan ikke skjønne at noen kan synes dette er "kult" på noen som helst måte. Men så er det lenge siden jeg var 15 år også, da. Men røyk og snus har jeg aldri falt for. Ser ellers mer på oppførsel, enn på hvordan personen ser ut.
Nabodama Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Også litt fra meg. Du har visst vært gjennom mye på kort tid, og det er ikke rart at du har hatt andre ting å tenke på enn å være sosial. Det beste rådet jeg kan gi deg er å fortsette å være deg selv, du høres ut som en gutt mange jenter liker. Ikke begynn med røyking, snus, fest osv eller forandre deg mye fordi du vil bli mer populær, eller noe sånt. Da tror jeg de greie og gode jentene faktisk blir litt skuffa. Det er mange jenter som vil ha en gutt som deg, det er bare ikke så tydelig ennå, dere er så unge.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 takk for hjelpen/ svarene... nei jeg tenkte ikke på at liksom jenter bare går etter om en har sick pack eller ikke men... her jeg er, er det et stort + og ha det... er sånn hvis jenter finner ut at en har det ... en som de liker litt da.. da går de helt av... og skal legge bilder av det på facebook og sånt.. ;P men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå