Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er sammens med ei jente som jeg er veldig glad i. Mitt problem er at jeg er usikker på om hun lyver for meg.

Saken er at hun sluttet å røyke for 5mnd siden, men at det har vert en del episoder angående det som gjør meg usikker. Saken er ikke at det er verdens undergang om hun så skulle sprikke og ta seg en røyk, men at hun ikke skal lyve til meg. Har tatt opp disse episodene og da svarer hun men at hun er for gla i meg til å sette forholdet vårt på prøver for å lyve om en røyk. Videre at hun ikke har samvittighet til å se meg i øynene og lyve. ” Da kan jeg lyve om alt” som hun sier.

Episodene som har dukket opp er:

-Røykte med en kompis av meg, men nektet til jeg pratet med min kompis. Unskyldnig var da at hun ikke husket.

-Ble sett i bilen røyke en dag, men sier han som så henne må ha sett feil

-Ble sett gående å røyke, men den som så henne her må også ha sett feil.

-Hadde forspiel (4timer) med 2 venninner som røyker. Dagen etter når jeg ryddet var det 44 røyk i askebegret.

-Lukter aldri røyk av henne, men synes noen ganger jeg kan smake en svak røyksmak.

Finner ofte lighter i hennes bil

Problemet er ikke røyken i seg selv, men er usikker da hun eventuelt kan se meg i øynene å lyve om hva som helst.

Huff! Har jeg blitt helt paranoid?

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

At du faktisk vet antallet røyk i askebegeret er det verste med dette innlegget.

Ellers er hun tydelig redd for å innrømme røykingen for deg, fordi hun tror hun mister deg. Jeg tolker det dit hen at hun røyker enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...