Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags sider kan man laste ned ting til The sims 2? Møbler, hår, sminke, alt mulig.

Vet om noen, men vet at det finnes mange!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Min yndlingsside er modthesims2.com, bruker stort sett bare denne jeg. Er gratis, og har stort sett alt jeg kunne ønske meg.

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet

Peggysims.com

Jeg finner ikke winzip som man kan få gratis, den som Modthesims2 legger ut :( Nå kommer jeg meg ikke inn på siden igjen... Hjelp noen?

Skrevet (endret)

Det fins hundrevis av sider. Finner du en er det alltid linker til andre på disse sidene

Her er noen av mine favoritter.

modthesims2 er bra. Kan være litt uoversiktlig fordi den er så stor.

simcredible designs

murano mobilia

around the sims 2

betsys little sims shoppe

sims in paris

the sims resource (må vel ta den med)

parsimonious

4esf

På noen av sidene må en betale for å laste ned. Men det er unødvendig. Det er mye fint å hente på sidene som ikke tar betalt.

Sikker på at du trenger winzip? Trodde de fleste pc'er har et program for å unzippe filer. Høyreklikk på zip.filen og se om du får valget unzip eller pakk ut.

Endret av mmmSjokolade
Skrevet

Takk for svar. Mange gode sider! *glis*

Fant ut dette med Winzip, winrar, osv... tror jeg bare rotet ting litt til. Men det ordnet seg, og jeg vet ikke hva jeg gjorde. Var sånn, funket bare! Jaja ;)

Takk:)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Therese_*
Skrevet
Det fins hundrevis av sider. Finner du en er det alltid linker til andre på disse sidene

Her er noen av mine favoritter.

modthesims2 er bra. Kan være litt uoversiktlig fordi den er så stor.

simcredible designs

murano mobilia

around the sims 2

betsys little sims shoppe

sims in paris

the sims resource (må vel ta den med)

parsimonious

4esf

På noen av sidene må en betale for å laste ned. Men det er unødvendig. Det er mye fint å hente på sidene som ikke tar betalt.

Sikker på at du trenger winzip? Trodde de fleste pc'er har et program for å unzippe filer. Høyreklikk på zip.filen og se om du får valget unzip eller pakk ut.

Hvordan får man det man har lastet ned inn i spillet?

Gjest eegvbgve
Skrevet
Hvordan får man det man har lastet ned inn i spillet?

prøv å feks legg det over i mappen til the sims. og kansje i en av undermappene der det står møbler, div, klær elns

Skrevet

Mine dokumenter (eller Dokumenter, er det vel i vista) -> EA Games -> The Sims 2 -> Downloads

Mappa MÅ hete Downloads, med stor D.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

De fleste sidene forteller deg hvordan du legger inn det du har lastet ned.

Recolours av møbler og klær, og nye mesher pakker du ut av zip eller rar filen og legger i Mine Dokumenter/EA Games/The Sims 2/Downloads. Vegger, gulv hus og hele simmer installerer du ved å trykke på ikonet som kommer opp når du har pakket ut filen. Det er veldig greit å legge utpakkede nedlastninger som undermapper i Downloads. F. eks pr web side. Zip filene skal ikke ligge der.

Du må også laste ned cep (Colour Enable Package) fra modthesims2.com for at tingene skal dukke opp i spillet ditt. Cep er et lite program, og installerer seg i Downloads mappen din. Du må registrere deg som bruker for å laste ned ting fra MTS

Link her http://www.modthesims2.com/download.php?t=92541

Etter hvert som man legger inn nye tilleggspakker er det nødvendig å opprette en ny downloads mappe. Dette fordi spillet lagrer på en annen måte for hver gang. Du flytter hele den gamle downloads mappen ut på skrivebordet ditt. Så åpner du Bodyshop. Når bodyshop har åpnet seg kan du lukke det ned igjen. Nå har du en ny downloads mappe. Klipp ut alt innhold fra den gamle downloads mappen, og lim det inn i den nye.

Endret av mmmSjokolade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...