Gjest Gjest_AnonyM_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Msn'en min fucker seg opp. hva skal jeg gjøre. når jeg logger på msn, og skal snakke med en person, så står det:¨Windows live messenger svarer ikke¨ og derreter:¨ det oppsto en feil, lukk programmet. så logger den seg av automatisk.... Jævli irriterende. er det noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Punkt 1: Reinstaller programmet. Dette pleier å løse en del problemer. Gå til kontrollpanel->legg til/fjern programmer og avinstaller WLM. Deretter går du til msn.no eller no, og laster ned msn på nytt. Se om det hjelper, hvis ikke: gå til pkt 2. Pkt 2: Sjekke om dette kan være malware-relatert: Last ned Combofix (av sUBs), og legg det på Skrivebordet. Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du får et spørsmål om at "Roughly 1/100 machines failed to make it through the disinfection process!! Are you sure you want to do this??" - Svar Yes Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Dette kan føre til at programmet fryser. Post loggfilen fra Combofix (c:\combofix.txt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå