Gå til innhold

Lipgloss-problemer...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hadde egentlig bestemt meg for lipgloss istedet for leppestift på bryllupsdagen nå, siden jeg synes det passer best til både kjolen og resten av sminken jeg skal ha.

Men - lipglossen jeg skulle ha, og som passer perfekt i fargen (en av Juicy Tubes fra Lancome) smitter av på alt jeg kommer borti, og jeg må ta på ny hele tiden om den skal synes sånn som jeg vil at den skal. Kan hverken drikke, spise eller kysse brudgommen jeg da... :roll: Mannen min kommer til å se rimelig teit ut med skinnende lipgloss på munnen, kinnet o.s.v.! :-?

Hva skal dere bruke på leppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Et tips: Lipgloss tar seg skikkelig dårlig ut på bilder, det fikk jeg beskjed om av fotograf og frisøren min ( som sminket meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Lipfinity fra Max Factor - mange flotte nyanser + lipgloss, og kombinasjonen gjør at den ikke smitter (merkelig nok), og sitter på hele dagen (bare freshe litt opp med lipglossen som følger med, som kanskje ikke er tradisjonell klissete lipgloss). Du får kjøpt disse på H&M, Lindex osv, og sikker på parfymerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylisten som jeg skal bruke på dagen vår sa:

SKAL DERE TA SVART/HVITT BILDER, BRUK IKKE LIPGLOSS!!! DET SER UT SOM DU SUGLER PÅ BILDENE!

Er faktisk sant.. Har sett noen bilder, og det ser IKKE fint ut!

Hva med å finne en leppestift som har litt glans eller svak "vannskinn"? Det ble jeg anbefalt!

PLUSS: Hvor kult er det å få masse lipgloss i håret og kanskje på kjolen?? Og, du kommer sikkert ikke til å huske på å legge på ny hele tiden.. Kjipt hvis du har litt "slitt" lipgloss på 50% av alle bilden på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke bruke lipgloss, da det som du sier smitter av på alt og går bort med en gang! Prøv isteden en lekker lipliner og en lebestift fra et litt dyrt merke. Jeg bruker nå Christian Dior lipliner og Chanel lebestift. Det sitter! Tilbake til Lipfinity - den passer ikke på meg. Fargen klumper seg og blir lite pen etter en stund ( når man har tatt lipglossen utenpå ). Uten lipglossen sitter den som støpt, men fy for noen tørre lepper man får da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...