Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bruker max faktor sin supernova pearls nr 420. ELSKER den lyseste fargen der som jeg bruker som base. Lys champagnefarget med skimmer. Har nå lyst å prøve mineraløyenskygge. Noen som vet om en fin lys farge med litt shimmer?
Kamelia83 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 ANYONE?? Trenger vel ikke bruke store bokstaver. Du får søke opp forskjellige merker da, og lete. Prøv everydayminerals.com. De skal ha gode øyenskygger.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 He he.. STORE eller små.. SPillER vEl ingEN ROLle..
Corrazy Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Anbefaler Everyday Minerals. Mange skygger til en rimelig penge. Sjekk disse øyenskyggene: Hot Chocolate - lys, gyllen beige med hvitt skimmer. Passer til min bulgarske venninne såvel som min svært lyse norske venninne, og meg selv. Good China - lys, skimrende litt rosa. For rosa til meg selv men går så og si i ett med min lysere venninnes hudtone. Har ikke prøvd den selv enda, men tror Pearl Beige Concealer kan være fin som base. Anbefaler og Wet Sand, Sparkle Beige og Champagne Blush.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk for svar. Jeg har faktisk bestilt meg hot chocolate så blir spennende å se hvordan den er Tenkte også kansje på camomile. Noen som har prøvd den?
Corrazy Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Chamomile er og nydelig. Den er lys, nesten hvit, skimrende med lyst gylt glitter. Nydelig som base eller highlighter. Anbefaler å bestille en pakke på 10 skygger, og gjerne et gratis prøvesett med foundation, blush og concealer. Kostene deres er herlige og anbefales på det sterkeste. Vil og anbefale å bruke en primer. Urban Decay Primer Potion er fantastisk.
Bloggerina Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Så hva ble det til?? Hva kjøpte du og hvordan funket det. Er det noen som vet om det er noen kvalitetsforskjell på disse mineralene og ID???
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kommer til å bestille meg endel skygger fra everyday minerals, så får jeg prøve og se.. Tar vel ei god stund før de kommer men får smøre meg med tålmodighet.. Jeg vet ikke om det er noe kvalitetsforskjeller på ID og everyday minerals men har hørt varm omtale av everyday minerals. Kanskje noen andre vet?
Corrazy Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Må nok regne med to-tre uker, ja... Vet ikke hvordan de er i forhold til i.d., men kan tenke meg at de er litt snillere mot sensitiv hud enn i.d.s, da EMs ikke inneholder de der bismuth-greiene. Kvaliteten innad er noe varierende. Noen farger er lettere å påføre og mer intense, mye av glitteret som er i noen av dem ser ut til å forsvinne ved påføring (særlig Oasis), men alt i alt er jeg veldig fornøyd. De er bedre enn L'oreals mineralbaserte øyenskygger, og mer intense enn Body Shops. Mener de og er bedre enn Isadoras.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå