Gjest Gjest_Kinderegg_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 For en tid tilbake traff jeg en fyr på filmkveld hos en felles kompis. Han viste meg straks interesse og vi fik god kontakt. i bgynnelsken flørtet vi en del, så ble det mer og mer kos. Helt til det sa stopp. Fullstendig stopp. Han sa han ikke hadde følelser for meg og at det derfor ville være galt å fortsette. Jeg prøvde å ta det fint, ville beholde han som venn, men. Det ble litt rart hver gang vi møttes etterpå. Vi klarte ikke helt - eller det vil si HAN klarte ikke å begrense klemmingen og kosingen. Jeg var ikke noe bedre jeg heller. Syntes det var vanskelig å s i stopp. Dumt, men jeg var jo forelska. Det ble sjeldnere og sjeldnere mellom hver gang vi møttes. Jeg følte han unngikk meg med vilje. Kanskje han innså selv problemet med kosen? Jeg vet ikke, men jeg tok hintet. Han fikk være i fred. Tingen er bare at han er virkelig en fantastisk person. Kan aldri få nok av han. Et mannfolk med større respekt for en kvinnes kropp skal du lete lenge etter (Vi hadde aldri sex. Faktisk så er han jomfru. selv om han har hatt en del kjærester vil han ikke ha sex før han føler han elsker kvinnen) han er morsom, søt, smart og ærlig. herlig og kul fyr! Etter 3-4 mnd sprakk jeg. Jeg savnet han så utrolig masse og tok kontakt. Vi møttes og snakket ut. Vi bestemte oss for å glemme det som hadde skjedd og starte på nytt som VENNER. Det gikk strålende. Vi fikk den gode nære kontakten igjen. Jeg var glad for å få denne sjangsen. Helt til nå nylig... Han har begynt kosepratinga igjen. Og da mener sånn koseprat man ikke sier til noen som bare er en venn. Dette har skjedd på meldinger og msn vel og merke. Vi har ikke hatt anledning til å møtes. For et par dager siden skrev han "Kanskje en dag" Jeg ble oppskaket og lei meg. Jeg vet det aldri kommer til å skje. Jeg føler meg utnyttet om han gjør dette fordi han vet jeg har følelser for ham fremdeles. På lørdag møtes vi igjen. Litt langt innlegg, men håper noen tar seg tid til å svare.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 huff, skjønner at dette ikke er lett! syntes du skal si til han neste gang dere møtes, at du ennå føler noe spesielt for han, og at du ikke vil han skal koseprate med deg om han ikke føler noe for deg også. at dere skal BARE være venner om det er det han vil. er nok litt vanskelig å si, men det er best for dere begge tror jeg. Lykke til!
Gjest Gjest_Kinderegg_* Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 huff, skjønner at dette ikke er lett! syntes du skal si til han neste gang dere møtes, at du ennå føler noe spesielt for han, og at du ikke vil han skal koseprate med deg om han ikke føler noe for deg også. at dere skal BARE være venner om det er det han vil. er nok litt vanskelig å si, men det er best for dere begge tror jeg. Lykke til! Takk for svar. Så du mener jeg skal be om en prat under 4 øyner med en gang vi møtes på lørdag? eller skal jeg vente å se om han prøver å få igang litt kos?
girlnextdoor Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Been there, done at..og er fortsatt oppi det. Vet ikke helt hva du kan gjøre bortsett fra å snakke med han under 4 øyne og si at hvis han ikke kan oppføre seg som en vanlig venn, uten koseprat, så burde dere kanskje ikke være venner ha minimal kontakt. Selv om han ikke bruker deg for sex er det egoistisk å drive å holde på sånn fra hans side, når han vet du er forelska. Dårlig gjort å forvirre. Har prøvd dette i min situasjon også (å be han slutte med flørting og kosing ) men det virker som om han "sprekker" hvis du skjønner, at han ikke kan kontrollere seg.. og det er ikke så lett når man selv er forelska, for da er det godt å få sånne "bekreftelser", men han tar kontakt og jeg faler alltid tilbake i "armene"på han.. jeg skjønner ikke hvorfor min og din fortsetter når de ikke vil noe mer.. Noen menn som kan svare på dette?? For det er jo merkelig når ikke sex kan være motivet for denne oppførslen som jeg ser på som ustabil..
Hanselot Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Been there, done at..og er fortsatt oppi det. Vet ikke helt hva du kan gjøre bortsett fra å snakke med han under 4 øyne og si at hvis han ikke kan oppføre seg som en vanlig venn, uten koseprat, så burde dere kanskje ikke være venner ha minimal kontakt. Selv om han ikke bruker deg for sex er det egoistisk å drive å holde på sånn fra hans side, når han vet du er forelska. Dårlig gjort å forvirre. Har prøvd dette i min situasjon også (å be han slutte med flørting og kosing ) men det virker som om han "sprekker" hvis du skjønner, at han ikke kan kontrollere seg.. og det er ikke så lett når man selv er forelska, for da er det godt å få sånne "bekreftelser", men han tar kontakt og jeg faler alltid tilbake i "armene"på han.. jeg skjønner ikke hvorfor min og din fortsetter når de ikke vil noe mer.. Noen menn som kan svare på dette?? For det er jo merkelig når ikke sex kan være motivet for denne oppførslen som jeg ser på som ustabil.. Damer kan nok svare like godt på dette som menn i grunn. Min erfaring er at jeg ble "brukt" til sex og som trøst for brudd med sin ex. Det var komfortabelt for henne, fordi hun savnet kjærestetinga og ble sammen med meg ganske tidlig etter hennes brudd. Jeg hadde masse følelser for henne og jeg tror egentlig ikke at det var bevisst fra hennes side, men jeg skjønner nå at jeg dekket ett behov for tilfredsstillelse og bekreftelse, samtidig som hun slapp å være "ensom." Selvsagt gikk det ikke bra fordi jeg var opp etter øra forelsket, men som du sikkert vil merke etterhvert, man blir lei av å gi og gi og ikke få det man ønsker tilbake. Og selv om man føler det er feil så er det beste for deg å komme deg videre. Dersom han er seriøs vil du merke det etterhvert. Jeg ser for meg at han får dekket ett behov for at han er attraktiv, og selvsagt er det komfortabelt for ham, spesielt om du er en attraktiv jente. Det trenger ikke å bety at han er "slem" med vilje, men kanskje litt egoistisk, eller muligens lite forståelsesfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå