Nøtten Skrevet 1. oktober 2008 #1 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal ha meg et par nye støvletter men sliter litt med bena mine, er både plattfot og har beinhinnebetennelse akkurat nå...det er derfor særlig viktig at det er god kvalitet på skoene og at de er myke og stabiliserer foten godt. Har dere noen gode merker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2008 #2 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ecco er vel kjent for å lage gode sko, men hvor lette de er å få tak i der du bor avhenger av hvor i landet du er. Her i byen vet jeg at en av skobutikkene nettopp har åpnet en helt ny avdeling med kun Ecco-sko, og i oslo veit jeg at det fantes egne Ecco-butikker (en i Strøget, blant annet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 1. oktober 2008 #3 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dr. Martins har noen fine svarte støvletter ute nå - de er flotte og ikke minst gode å gå i. Det er en fin høyde på hælen også. Gummisålen gjør det fabelaktig!! Der koster ca 1500 kr, og jeg vet at Grensen Sko / Euro Sko har dem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2008 #4 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ellers er Doc Martens mye billigere å bestille på nett, jeg har handlet derfra og kan anbefale nettbutikken deres på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 1. oktober 2008 #5 Del Skrevet 1. oktober 2008 Camper har gode støveletter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 1. oktober 2008 #6 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gode forslag over her. Synes også at Clarks har veldig gode sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. oktober 2008 #7 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 3. oktober 2008 #8 Del Skrevet 3. oktober 2008 Rieker har også behagelige støvletter, kjøpte et par i høst som er like behagelige som joggeskoene mine! _kjøpte de på skoringen, og kostet bare 799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå