Silli Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) ... Endret 2. oktober 2008 av Silli
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Sorry å måtte si det, men om ikke livet er verdt å leve uten han så har du ikke mye å leve for. Han prøver å droppe deg, han har gått videre mens du var borte. Kan virke som at han treger mer fritid, noe du også burde trenge. Om du kan burde du reise til Spaia igjen, så slipper du å føle deg teit når dagen kommer hvor han gjør det slutt. Og vær så snill, ikke synk så dypt at du sier til ham at du skal ta livet av deg!!! For meg så blir det å tåpelig at om noen hadde sagt det så hadde jeg sagt ok, gjør det.
Gjest *nurket* Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Unnskyld meg altså... Men ta deg selv i nakken og skjerp deg jente. Dette blir for patetisk... Sitter hjemme og griner fordi han er ute med venner og koser seg... Blir skuffa og sur fordi han må jobbe med boka.... Snakk om forståelsesfull kjæreste du er... Nesten så jeg skjønner at han ikke vil tilbringe tid sammen med deg... Tørk tårene, sett på det smilet, kom deg ut av huset, møt venner, tren, gå på jobb, gå på cafe, få opp energien, og le flere ganger om dagen. Folk trekker automatisk mer mot blide og glade mennesker, en trist og sure mennesker.
Pialill Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 syns du skal vente å se hvordan det blir når han er ferdig med den bok-tingen jeg. da vet du om det faktisk det det som gjør at du ikke ser han ofte eller om det er fordi dere har sklidd fra hverandre, men uansett. DU MÅ JO SNAKKE MED HAN!!!! finne ut hva han føler, blir bare tull hvis du skal sitte å fundere over hva han føler og hvorfor han gjør ting. kommunikasjon er superviktig! si hva du føler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå