Elle Melle Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor får man egentlig tak i godt gammeldags kraftig regntøy, av den typen man bruker i båt når det plaskregner? Både til voksne og barn? Noen som vet?
EmmaW Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vet ikke hvor du får tak i gammeldags "oljehyre" som det het da jeg var liten bergenssmåjente, men til barn kan jeg anbefale Reflex. Tykt nok til å ikke få hull med en gang, og mykt og godt. (Oljehyre var noe dritt å ha på seg, husker jeg...)
Gjest bergenser :) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 i butikker de selger arbeidsklær har de mye regntøy av alle slag det er veldig deilig å gå med også
KnockedUp Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Har hørt at Relfex sitt er bra. Mener de har tilbud på det også nå (199,-). Endring... men det er vel kanskje ikke av den gammeldagse typen... som tross alt var det du spurte etter Endret 20. oktober 2008 av KnockedUp
Elle Melle Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, jeg tenkte mer på den gammeldagse typen til voksen. Reflex kjenner jeg til, og det er jeg enig i er bra til barn.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Har de reflex sitt regntøy i str 10 år? Kan det kjøpes på nett?
Gjest *Frida* Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Skogstad har regnsett til voksne som er veldig gode. Ser litt ut som oljehyre, men er mjukare. Eg er veldig fornøyd med mitt, som er ca 10 år nå. Og eg har budd i Bergen... Skogstad har vel barnetøy og, har dei ikkje?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Her er det oljehyre å få kjøpt: http://www.telleshop.no/ , og de har nettbutikk. eller du kan finslipe gamalnorsken (og håpe at det hjelper) på denne nettsiden: http://www.66north.is/verslun/c-472-sjfatnaur.aspx husk at 100 Islandske kroner er verdt ca 3,20 NOK i disse dager:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå