Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har hatt sex med en 13-åring. Det kjedde en septembernatt for 10 år siden. Da var jeg 13 år, det var hun også.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Nå var det like før jeg gav deg ei ordentlig skyllebøtte, før jeg fikk lest hele innlegget
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har hatt sex med en 13-åring. Det kjedde en septembernatt for 10 år siden. Da var jeg 13 år, det var hun også. Dere burde begge straffes for voldtekt av mindreårige. Selv om dere begge var 13
-Susanne- Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Dere burde begge straffes for voldtekt av mindreårige. Selv om dere begge var 13 Hmm, iflg. Norsk lov er det vel foreldrene deres som blir straffet siden en 13-åring ikke er strafferettslig tilregnelig ellernosånt. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hmm, iflg. Norsk lov er det vel foreldrene deres som blir straffet siden en 13-åring ikke er strafferettslig tilregnelig ellernosånt. :gjeiper: Du har rett foreldrene må henrettes. Som lar deres barn på 13 ha sex
Gjest Zia Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har hatt sex med en 13-åring. Det kjedde en septembernatt for 10 år siden. Da var jeg 13 år, det var hun også. Så interessant.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Dere burde begge straffes for voldtekt av mindreårige. Selv om dere begge var 13 Dere? To stykker har sex og begge skal straffes for voldtekt, også av mindreårige når de er de mindreårige?
Rimmern Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 For to som er like i alder, og under den seksuelle lavalder, så er det ikke straffbart å ha sex. Det er ulovlig, men det straffes ikke. Susanne: Selvsagt straffes ikke foreldrene. Det er helt absurd. Det måtte i såfall være hvis foreldrene på noen slags måte hadde skyld i det, og det skal juridisk sett veldig mye til. Så nei, slik er det nok ikke. (Jeg er jurist, forresten.)
sannamor Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Det er sikkert straff nok for foreldrene at deres barn har sex i en alder av 13 år:P
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 For to som er like i alder, og under den seksuelle lavalder, så er det ikke straffbart å ha sex. Det er ulovlig, men det straffes ikke. Susanne: Selvsagt straffes ikke foreldrene. Det er helt absurd. Det måtte i såfall være hvis foreldrene på noen slags måte hadde skyld i det, og det skal juridisk sett veldig mye til. Så nei, slik er det nok ikke. (Jeg er jurist, forresten.) Tviler på at hun var var seriøs
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 TS fikk nok de fleste til å tro noe helt annet, i hvertfall meg
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 (Jeg er jurist, forresten.) På internett kan alle være jurister.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Det er ikke ulovlig for to under 16 år å ha frivillig sex.
Gjest postsekk Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Gutten må straffes, for alle vet at det alltid er guttens feil!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 (Jeg er jurist, forresten.) Dette er ikke noe og være stolt av.... Uansett hvem som helst kan si at man er jurist på nette... Jeg kan si jeg er kirurg
Essie_ Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Dette er ikke noe og være stolt av.... Uansett hvem som helst kan si at man er jurist på nette... Jeg kan si jeg er kirurg Dette er veldig off topic, beklager det, men klarer ikke la være. Er det ikke noe å være stolt over at man har studert mange år for å få seg en utdannelse man ønsker? Jeg er forresten ikke jurist. Hadde jeg vært det, hadde jeg hatt lyst til å være det, og hadde vært stolt av å være jurist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå