Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Jeg prøver å bli tynnere og kanskje miste litt av kiloene mine. Spørsmålet mitt er da. Er det nok med 5 dager trening i uken? På en dag blir det da 1 timers trening. Jeg spiser også sunt.
Gjest Løve66 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Spørs helt hva du skal trene og med hvilken intensitet. Og hvor mye du evt. skal ned. Generelt kan sies at trening alene ikke monner så mye i f.t. vektreduksjon - hva du spiser er det aller viktigste.
Gjest lunacy Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du har et sunt kosthold er det nok med trening 5 dager i uken. Trener du med høy intensitet er det kanskje nok med 2-3 dager. Du bør kanskje prøve deg litt frem og ikke kjøre på med for mye trening i starten, det kan i noen tilfeller føre til at man blir lei og går på en smell.
Gjest -Maggie- Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det kommer an på om du forbrenner nok i forhold til kaloriinntak.
Trin Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Synes ikke det høres lurt ut å starte med 5 dager trening i uken hvis du ikke har trent på en stund! Begynn 2-3 dager i uken for å komme igang, så intensiverer du etterhvert - ellers risikerer du bare å overbelaste både kroppen og bli fort lei... Husk at det er ikke noe poeng å trene hver dag hvis du trener riktig Du sier du spiser sundt, så da anbefaler jeg deg og trene en kombinasjon av styrke og kondisjon, så vil kroppen strammes opp/inn og kiloene vil forsvinne. Det er viktig med en hviledag fra trening hvis du trener tung styrketrening Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå