Gjest Gjest_Jorunn_* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har lest litt rundt men jeg blir ikke helt klok på dette. Vi har vært prøvere i 7 mnd nå og jeg har alltid regelmessige sykluser på 29 dager. I går når jeg skulle sjekke tappen så kom det noe brunrosa utflod ut, Det fortsatte litt utover dagen, men det har ikke kommet noe idag. ikm er lørdag. Veldig takknemlige om noen orker svare meg..... Kan det virkelig ha vært en festeblødning???
KnockedUp Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Slik jeg har forstått det skal en festeblødning være en LITEN blødning. Det er tross alt bare snakk om en bitte-bitteliten del av slimhinna, der hvor egget graver seg ned. Så det kan jo ha vært det du opplevde. Det kan jo også ha vært noe annet Lykke til!
Gjest Gjest_Jorunn_* Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Tusen takk for svar Krysser fingrene for at det er det....kunne bare disse dagene fram til lørdag gå litt fortere.....
Gjest Gjest_GRO_* Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hei på deg Tror det kan være en festeblødning. Min var også ganske liten, men du kunne se at det var blod. Så lykke til. Kanskje noen andre har opplevd andre typer festeblødninger??? Jeg kan teste i morgen så får vi se hva testen sier. Er kjempespent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå