Sekretæren Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jepp! Overskriften sier vel sitt Lyst til å dele?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Er det ikke bare å sjekke selgerens tilbakemeldinger på ebay?
Sekretæren Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Er det ikke bare å sjekke selgerens tilbakemeldinger på ebay? Jo, pleier det. Det var bare ment som en kose-seg-tråd mens man kjeder seg.
Gjest Pupsilure Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 sweetgrace (kakedekoreringsutstyr), beauty_within (glominerals)
Kamelia83 Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jepp! Overskriften sier vel sitt Lyst til å dele? Skjønner ikke hvordan jeg handler på Ebay engang jeg :O(
Bjørnemor Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke jeg heller Det er dumt for jeg finner ikke Bobbie Brown og MAC sminke noen andre steder...
Gjest Pupsilure Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Det er ikke vanskelig assa Registrer dere på eBay, og paypal. Søk opp det dere vil ha. Sorter gjerne etter pris for varen og frakt, det pleier jeg å gjøre. Ikke by på noe hvis de ikke sender til norge! Sjekk feedbackscoren til selgeren, er den på noen og 90, pleier jeg å syntes det er greit. Trykk på kjøp, og følg linken til paypals innlogning. Betal derfra. Jeg var litt skeptisk med en gang, men det er IKKE vanskelig Og man opplever en helt ny verden
Kamelia83 Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Det er ikke vanskelig assa Registrer dere på eBay, og paypal. Søk opp det dere vil ha. Sorter gjerne etter pris for varen og frakt, det pleier jeg å gjøre. Ikke by på noe hvis de ikke sender til norge! Sjekk feedbackscoren til selgeren, er den på noen og 90, pleier jeg å syntes det er greit. Trykk på kjøp, og følg linken til paypals innlogning. Betal derfra. Jeg var litt skeptisk med en gang, men det er IKKE vanskelig Og man opplever en helt ny verden Men hvordan finner man ut om de sender til Norge? Og hva frakten til Norge blir? Får man mail etter man har betalt da, med spørsmål om bosted osv? Helt grønn på det
Grønt blad Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Har ikke bestilt så mye på eBay, men var veldig fornøyd med ChasedXpress da jeg kjøpte foundation fra ID.
Gjest Deception Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Men hvordan finner man ut om de sender til Norge? Og hva frakten til Norge blir? Får man mail etter man har betalt da, med spørsmål om bosted osv? Helt grønn på det Alt dette finner du ut ved å lese inne på Ebay. Det er nemlig særdeles viktig å lese all informasjonen, hvis ikke blir du lett lurt. Dessuten har forskjellige selgere forskjellige policies, og dette må du finne ut i hvert enkelt tilfelle.
Gjest Pupsilure Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Se her. Her har jeg søkt opp i.d. sminke. Jeg har oppgitt at jeg vil vite frakten til norge der det står shipping to NOR, helt til høyre. Og jeg har sortert etter pris. Sorterer du etter f.eks. best match, får du også opp de som ikke sender til norge. Her er det både auksjoner og "buy it now". Jeg holdt meg kun til buy it now i starten, da jeg syntes det var enklere. Vil du kun få opp de her, trykker du på "buy it now only". Trykker du på et av produktene kommer du hit. Dette er en auksjon, og her har du mulighet til å skrive inn hva du vil by for varen. Helt til høyre ser du informasjon om selgeren. Den har 99.9 % positive feedback, og har solgt til 6506 personer som har gitt feedback. Jeg ville ikke vært noe i tvil om å kjøpe fra denne Kunne skrevet masse mer, men spør heller hvis dere lurer på noe mer
Bjørnemor Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har nå fått ordna meg pay pal konto? Må man overføre penger fra bankkontoen til paypal før man handler? Eller kan man bare bruke pay pal slik det er? fordi det trekkes direkte fra banken igjennom pay pal? har jeg forstått det riktig`? Jeg søkte på Bobbi Brown på e-bay... fikk til en slik liste som var etter low price først... men jeg får ikke det til å søke på kun de selgerene som sender til Norge... blir så tungvint å bla igjennom alle sammen for å finne de som shipper worldwide... JA, jeg er helt grønn på dette.. hehehe
Kamelia83 Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Se her. Her har jeg søkt opp i.d. sminke. Jeg har oppgitt at jeg vil vite frakten til norge der det står shipping to NOR, helt til høyre. Og jeg har sortert etter pris. Sorterer du etter f.eks. best match, får du også opp de som ikke sender til norge. Her er det både auksjoner og "buy it now". Jeg holdt meg kun til buy it now i starten, da jeg syntes det var enklere. Vil du kun få opp de her, trykker du på "buy it now only". Trykker du på et av produktene kommer du hit. Dette er en auksjon, og her har du mulighet til å skrive inn hva du vil by for varen. Helt til høyre ser du informasjon om selgeren. Den har 99.9 % positive feedback, og har solgt til 6506 personer som har gitt feedback. Jeg ville ikke vært noe i tvil om å kjøpe fra denne Kunne skrevet masse mer, men spør heller hvis dere lurer på noe mer Tusen takk :O) Jeg skal prøve meg frem litt :O)
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 ... men jeg får ikke det til å søke på kun de selgerene som sender til Norge... blir så tungvint å bla igjennom alle sammen for å finne de som shipper worldwide... Gå til Advandced Search. Helt ned på siden haker du av for Only show items: Og Available to Norway Search
Saeria Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Det går fint an å la Paypal trekke fra kontoen din. Hvertfall hvis du har visa. Endret 2. oktober 2008 av Saeria
Sekretæren Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er veldig fornøyd med at tråden min påvirker andre til å bli eBay-hekta!
Saeria Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 eBay er jo topp da. Det er jo så mye en får kjøpt til en langt billigere penge enn her hjemme! *Ja, Saeria kan være gnien. Eller prisbevisst om du vil! *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå