Gjest Catwoman Skrevet 3. oktober 2008 #21 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) SKal du ha sunn frokostblanding, er denne et godt alternativ. Jeg er mest skremt over at folk faktisk ikke sjekker hva maten de putter i seg inneholder jeg, det står faktisk innholdsdeklarasjon på pakken. Bedre å lese den enn å bare tro. Endret 3. oktober 2008 av Catwoman
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #22 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan tro at frokostblandinger som Honni Corn , Coco Pops o.l ikke inneholder veldig mye sukker, de både smaker sinnsykt søtt og er overtrukket med sjokolade og sukker/honning... Lite som tyder på at de gir kroppen helkorn og mye fiber å jobbe med. Solfrokost er jo også veldig søtt og "limt sammen" av sukker, men virker sunnere pga korninnholdet. Det er uansett lurt å sjekke innholdsfortegnelsen på frokostblandinger, noen av Axa sine har ganske stort innhold av sukker, men det står hvor mye som er frukt- og hvor mye som er tilsatt sukker. Holder meg til havregryn, jeg, så vet jeg hva jeg spiser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå