Gå til innhold

What would you do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd ønsker jeg å høre hva andre synes om de ulike eksperimentene ABC News gjør i programmet What would you do

-misa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et artig program.

Om disse to homofile så ser man jo virkelig hvor religiøse amerikanere er. De ble kvalme av å se to menn kysse og uttrykte virkelig sin bekymring for at deres sjanse for å komme inn i himmelen gikk kraftig ned om de fortsatte denne livsstilen.

Tragisk ...

Skrevet

Ingen andre som har sett dette programmet?

-misa

Skrevet

Jævla dumme amerikanere.. Its not what we say, its what GOD says. uuhm.. OKEEI!

*grøsse

Skrevet
Jævla dumme amerikanere.. Its not what we say, its what GOD says. uuhm.. OKEEI!

*grøsse

Dette handler vel ikke om amerikanere, men om det faktum at veldig mange i dag har sluttet å bry seg om andre. Likegyldighet er det verste som finnes, og tema for denne tråden er nettopp dette.

Nordmenn går også rett forbi mennesker i nød, og driter i om det faller noen om på gata.

-misa

Skrevet (endret)
Dette handler vel ikke om amerikanere, men om det faktum at veldig mange i dag har sluttet å bry seg om andre. Likegyldighet er det verste som finnes, og tema for denne tråden er nettopp dette.

Nordmenn går også rett forbi mennesker i nød, og driter i om det faller noen om på gata.

-misa

Jeg har ikke sett dette programmet ditt, så jeg vet ikke om det handler om likegyldighet eller amerikaneres holdninger.

Jeg så ingen i nød i den videoen... Jeg så bare fanatiske amerikanere.

So excuse moi!

Endret av billie
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Synes det var fasinerende jeg at politiet ble oppringt i løpet av minutter etter at de homofileparene startet å vise følelser offentlig, mens barna står på gata og gråter mens flertallet går rett forbi! Kjenner jeg ble litt sjokkert over akkurat det.

Skrevet
Jeg har ikke sett dette programmet ditt, så jeg vet ikke om det handler om likegyldighet eller amerikaneres holdninger.

Jeg så ingen i nød i den videoen... Jeg så bare fanatiske amerikanere.

So excuse moi!

Du er unnskyldt.

-misa

Skrevet
Synes det var fasinerende jeg at politiet ble oppringt i løpet av minutter etter at de homofileparene startet å vise følelser offentlig, mens barna står på gata og gråter mens flertallet går rett forbi! Kjenner jeg ble litt sjokkert over akkurat det.

Helt enig! OMG!

En ting at jeg trodde jeg skulle dø på meg da politiet fikk inn samtale/klage, men at de faktisk sendte en patruljebil dit, da!

Jeg kan svare at IWD WJWD; smile til paret som koste søtt med hverandre og stoppet opp for å se om det var noen voksne i nærheten av barnet, hvis ikke så snakket med og hjulpet barnet. Har jo gjort det mange ganger før! Men så er vi jo her i Norge, vet ikke hva folk opplever/oppfatter mht barn som gråter/er alene i USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...