Gå til innhold

Uspesifiserte reiser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silja_*
Skrevet

Jeg er reisesyk men har ikke så mye penger! Søker litt på reiser nå men vet ikke om jeg tør å ta meg råd til en tur til 3000 kr pr pers for en reise til syden med spesifisert hotell. Uspesifiserte reiser er mye billigere, men hvor ille kan det være? Ei tante jeg kjenner endte på et 5 stjernes hotell og levde kjempebra, mens et vennpar kom 5 mil fra byen og det var ikke et av hotellene Ving hadde. (Jeg trodde inntil da at uspesifiserte reiser kun var på hoteller reiseoperatøren hadde men tok tydeligvsi feil.) Så hva er dine erfaringer? Tør jeg satse på uspesifiser eller ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ung og sprek - hopp i det!

Jeg var vært på utallige slike uspesifiserte reiser og har endt opp med litt av hvert, men lever forstatt :ler: og mange erfaringer rikere.

Jeg har med på å dele toalett og dusj med en helg gang :ler: hatt besøk av mange rare dyr på rommet, vært langt utenfor sentrum osv.. men likevel.. har hatt det knall moro.

Har også som din tante havnet i ren luksus og levd som en dronning.

Var en gang det var så ille at det var hull i taket på rommet :ler: så da fikk jeg faktisk bytte hotell..

Så mitt råd, ny livet og hopp i det

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg ville ikke vært redd. Men så har jeg frivillig delt bad og overlevd mus på rommet, så jeg er ikke spesielt nervøs for den slags.

Har man barn, takler dårlig lav standar osv ville jeg ikke reist uspesiefisert.

• 2 uker senere...
Gjest ALDRI MER
Skrevet
Jeg ville ikke vært redd. Men så har jeg frivillig delt bad og overlevd mus på rommet, så jeg er ikke spesielt nervøs for den slags.

Har man barn, takler dårlig lav standar osv ville jeg ikke reist uspesiefisert.

Gjest SKREKK GRU
Skrevet

USPESIFISERTE REISER-- ALDRI MER .

- RESEPSJONIST LÅSTE SEG INN PÅ HOTELL ROMMET - PLASSERTE EN FULL 19 ÅRIG SVENSK JENTE I 3. SENG KLOKKA 3 OM NATTA UTEN Å GI BESKJED FØRST. STAR TOUR.

- DELE ROM MED ALKOHOLIKER SOM STJAL PARFYMEN MIN OG LÅ INNE PÅ ROMMET HELE TIDEN.

- DELE ROM MED EN SOM GIKK I SØVNE - NAKEN.

- HOTELLET LÅ I ØDEMARKA. INGEN BUSS. 7 PENSJONISTER. DYRT MED TAXI.

- HOTELLROM SOM SÅ UT SOM ET FENGSEL MED GITTER FORAN VINDUENE I EN KJELLER. HOTELLET VAR IKKE AVBILDET I KATALOGEN.

- USPESIFISERT ER ET SJANSESPILL SOM KAN BLI DYRT - DU VET ALDRI HVA SOM VENTER DEG.

Skrevet

Har reist masse uspesifisert før vi fikk barn og det har gått veldig greit. Har både havnet på flotte hotell og litt mindre hotell, har aldri måttet dele rom eller bad med noen.

Hvis du kommer til reisemålet og det er helt pyton er det jo bare å legge seg inn på et annet hotell/leilighet. Og ligger det langt fra byen kan man bare leie bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...