Gå til innhold

Jeg trenger å le og komme meg ut i helgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag? Jeg har hatt et par uker med elendig humør og nå har jeg lyst til å ha noe å glede meg til i helgen. Pynte meg, kose meg, slå ut håret litt...

Hovedsak Oslo da og er ikke lagd av penger... Jeg har sett litt på bilettservice og jeg kunne forsovidt tenkt meg å se anne kat men min kjære er ikke helt overbevist om det, og jeg gidder ikke betale 800 for biletter han ikke har så lyst til å være med på...

Men, trenger ikke være show av den typen, er åpen for alle forslag!!!

HJELP MEG!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med en ny type restaurantopplevelse? Finn en restaurant med mat fra et land dere ikke har smakt før, og kos dere.

Eller hva med å være turist i egen by? Jeg vet dette høres teit ut, men gjorde det nylig selv (her i trondheim) og det ble en veldig fin dag. Sjekk en turistguide og se om det er plasser dere ikke har vært.

Eller hva med å be på dere noen venner til middag og vin? Da kan du forberede deg og glede deg i flere dager i forveien. En bedre middag trenger ikke å koste mye, du finner sikkert mange gode oppskrifter her på KG, og alkoholen kan de ta med selv.

Men angående anne kat. Viss han bare ikke er overbevist kommer han helt sikkert til å få det morsomt. Men viss du vet at han ikke synes anne kat er noe morsom, bør du selvsagt revidere det.

Lykke til :)

Endret av Satsuma
Skrevet

Takk :)

Ja jeg har tenkt og kikket litt på restauranter vi ikke har vært og tenkte litt på det.. Jeg tror bare det er lurt at vi gjør noe.. Jeg har som sagt vært i elendig humør- av en eller annen grunn... i det siste og vet ikke om jeg plutselig sprudler over på en romantisk middag. Derfor tenkte jeg at det kunne være morsomt å finne på noe litt ekstra ;)

Jeg hadde syns det ville vært kjempe gøy med anne kat.. Men det er jo masse andre aktiviteter det går ann og finne på også da. Jeg kikker og kikker :)

Noen med flere tips tas i mot med takk!

Skrevet

Hvis dere vil finne på noe på ettermiddagen, ta dere en tur på Interkulturelt Museum på Grønland. Der har de en fantastisk fin utstilling om ulike religioner for tiden. Utrolig spennende! Etterpå kan dere være kjærester og spise tapas på Vann og Brød som ligger i samme lokale. Kjæresten og jeg gjorde dette for en stund siden, og vi lever på det ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...