Sandman Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Ryddet litt i skapet på badet i helgen. Fant noen gamle after-shave, som jeg ikke har tømt, fordi jeg "gikk lei" av lukten. Blant annet fant jeg en POLO Sport, som jeg vet jeg var jævlig lei av for et par år siden, nå har lukten fått en ny "verdi", skjønner ikke at jeg ble lei av den. Nå blir det min lukt i tiden som kommer, helt til jeg går lei av den, og plukker fram de jeg er lei av nå... Hele KG-gjengen er velkommen til å komme å lukte.... Er det en viss gjenkjennelseseffekt hos dere for dette fenomenet...? :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Alltid kjekt å gjenoppdage gamle favoritter :D Forøvrig synes jeg Polo Sport lukter fantastisk, selv om den er "vanlig" M
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Minner om at kombinasjonen overdose cologne+gammel svette ikke appellerer til normale mennesker. Minnie
Gjest 10na Skrevet 10. juni 2003 #4 Skrevet 10. juni 2003 Minner om at kombinasjonen overdose cologne+gammel svette ikke appellerer til normale mennesker. Minnie Det var da heller ikke det som var temaet her eller??? Sandmann *sniff sniff* du lukter godt idag
Sandman Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2003 Minner om at kombinasjonen overdose cologne+gammel svette ikke appellerer til normale mennesker. Minnie ...og din definisjon på normale mennesker er...??? Kunsten består i å finne en lukt som døyver selv 3-4 uker gammel svette. Dette har jeg forsket på i flere år, så dætta kæn je...!
Sandman Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2003 Hvor er din Old Spice, Sandman? Vibeke Den har jeg faktisk aldri vært innom, tror jeg... Men har kjørt REMA-lukten Axe til dagligbruk, men måtte gi meg, fordi jeg mente det... don't use it, if you don't mean it
Gjest Kinga Skrevet 10. juni 2003 #8 Skrevet 10. juni 2003 Sånn graving i skapet på badet får meg til å tenke på fjortis-tider og schlägeren "Date". Er igrunnen glad jeg ikke finner den Vibeke
Gjest Kinga Skrevet 10. juni 2003 #9 Skrevet 10. juni 2003 Nåh, en rask titt i skapet avslørte etpar lukter jeg har gått lei av (ja, etter fjortis-stadiet altså): Gucci "Envvy" Boss "Woman" Får vel gi dem en ny vår... Vibeke (inspirert)
Gjest Missuganda Skrevet 10. juni 2003 #10 Skrevet 10. juni 2003 Sniff, sniff :cry: lukter det gammal kall
Gjest Kinga Skrevet 10. juni 2003 #11 Skrevet 10. juni 2003 ..det er noe eget med den sigarduften, MissU. Vibeke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå