Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikea er jo en av disse som starter tidligst med jul, men jeg bor ikke i nærheten av en så jeg bare lurer. Har noen sett noe enda? De pleier å ha billig julepapir der hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 1. oktober 2008 #2 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg var på ikea i går og fant ikke noe som hadde med jul å gjøre. Litt synd, siden jeg vil tro dette ble årets siste ikea-tur... (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_L Skrevet 1. oktober 2008 #3 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er kanskje tidlig å tenke jul, men allikevel så kverner det litt i bakhodet. Har kjøpt oss hus og skal i den forbindelse på en liten evt stor handletur på Ikea. Og da hadde det jo vært kjekt å planlegge det slik at man samtidig kunne handlet litt julestæsj der (Ikea ligger et stykke unna så er der kanskje en gang i året). Så når pleier juletingene å være på plass i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_L Skrevet 1. oktober 2008 #4 Del Skrevet 1. oktober 2008 Startet akkurat en tråd om det samme, så jo selvsagt ikke den her... Men får følge med i begge og se hvor jeg får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 1. oktober 2008 #5 Del Skrevet 1. oktober 2008 I min IKEA här i Stockholm var julsakerna på plats förra helgen redan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. oktober 2008 #6 Del Skrevet 3. oktober 2008 I min IKEA här i Stockholm var julsakerna på plats förra helgen redan...Å, heldiggris, Furstina! Jeg synes IKEA i Norge er trege når det gjelder jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 3. oktober 2008 #7 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jag var duktig och kom bara hem med två rullar rött omslagspapper (passar både till bursdagsgaver och julegaver) och lite snöre. Men snart ska jag shoppa ljusslinga till terassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #8 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ingen jul på slependen nei.. Ikke så mye som et spor etter det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. oktober 2008 #9 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jag tänkte jag skulle leta på IKEA.no för att se när julen kommer dit men sökningen gav bara följande underhållande svar: 0 treff for "jul" i Produkter Mente du: hjul Du kan også søke med andre nøkkelord eller se søkeresultatet for "jul" i: Presse och: Produkt: KALLT Julepapir 27 deler, Varehus: Furuset/Oslo Dette produktet finnes ikke på lager på ditt valgte varehus. Forventet leveringsdato er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Men man kan ju ringa till IKEA och fråga? SÅ vitt jag kan se så verkar det komma fler julpynt saker till "mitt" IKEA i nästa vecka så kanske börjar de komma till Norge då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. oktober 2008 #10 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fant jul 2008 her, så kan vi iallefall sikle på produktene (jula begynner på side 32). Juleserien i år heter KALLT, så hvis dere søker på det på de norske sidene, så får dere produktene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #11 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hm, de hadde faktisk noen pene ting i år. I fjor var det så mye stygge farger og mønstre, men ser ut til at det har bedret seg litt i år. Edit: Æsj, tar tilbake det. Jeg var på de engelske sidene, på de norske var det jo ingenting, håper de får alt det engelske. Endret 4. oktober 2008 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 4. oktober 2008 #12 Del Skrevet 4. oktober 2008 Åååå, jeg vil på Ikea å handle julestæsj. Var faktisk en hel del som jeg kunne tenkt meg, så må nok ta meg en tur og ta en titt da det forhåpentligvis kommer til Ikea her i Norge. Og så får jeg se om det ser like bra ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #13 Del Skrevet 5. oktober 2008 Å, heldiggris, Furstina! Jeg synes IKEA i Norge er trege når det gjelder jul. Må nok smøre oss med litt tålmodighet, i fjor rapporterte vi om jul på Ikea fra 22. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. oktober 2008 #14 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er ikke så lenge til 22. oktober da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #15 Del Skrevet 5. oktober 2008 Den kommer fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. oktober 2008 #16 Del Skrevet 7. oktober 2008 I Trondheim blir det jul på IKEA til 1.november mener jeg å ha lest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 8. oktober 2008 #17 Del Skrevet 8. oktober 2008 I Trondheim blir det jul på IKEA til 1.november mener jeg å ha lest.. Håper det.. for jeg har tenkt meg en tur til Trondheim i løpet av november.. Og vil gjerne ha litt julepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #18 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg gleder meg også til IKEA-jul! Er det noen som har en formening om hvilke av de to IKEA-sentrene i Oslo som er best på juleprodukter, eventuelt hvilken som blir senere utsolgt enn den andre? Jeg var på Ikea ganske tidlig i fjor (husker ikke på hvilken), men da var allerede flere av tingene jeg hadde planlagt å kjøpe borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #19 Del Skrevet 8. oktober 2008 På slependen hadde de hvertfall juleting fram til så sent som en uke før jul i fjor. Jeg var hvertfall og kjøpte ting der uke før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. oktober 2008 #20 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg var innom IKEAs hjemmesider akkurat og så på varebeholdningen på tilfeldige KALLT-varer, og det ser ut som ganskje mange allerede har ankommet. Noe kommer også om et par dager. Jeg sjekket bare IKEA på Slependen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå