sannamor Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hva kan jeg servere som tilbehør til pai? det skal være en enkel middag, men synes det blir litt kjedlig med kun pai og grønn salat... i paien blir det trolig skinke og løk, eller vegetarisk tomatpai, har ikke helt bestemt meg enda..
Gjest Eurydike Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har aldri noe annet enn grønn salat til pai, gjerne med tomater i (men jeg ville droppet tomatene dersom du lager tomatpai). Du kan jo lage salaten mer mettende ved å tilsette ting som avokado og/eller pinjekjerner/valnøtter. Jeg har sett at noen serverer ris til pai og salat, men det synes jeg virker rart.
sannamor Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja ris virker litt rart.. hva med godt brød da? blir det også rart? kanskje brød stekt i olivenolje men god salat til?
Antoinette Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Du kan gjøre ganske mye ut av en salat som hvertfall jeg synes er det perfekte følge til pai. Godt brød og smør til går jo også men ris synes jeg virker litt rart. Forskjellige typer grønn salat, litt lollo, cherrytomter, agurk, rødløk, mais, selleri, squash, pinjekjerner eller andre nøtter og en deilig vinaigrette. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå