Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort noe rart, og nå får jeg ikke til å reversere det. Jeg har et digitalkamera, og når jeg legger bildene over på pcen legger de seg automatisk i sommermappa mi. Jeg stilte det inn slik tidligere i sommer, da var det jo kjekt at de la seg der. Men nå er det ikke sommer mer, og jeg vil ikke at bildene skal legge seg der. Jeg har lett og lett, men jeg får ikke til å fikse det... Når jeg setter kabelen i kameraet kommer det opp et vindu med autokjør, og jeg importerer bildene kjapt og greit der.

Hjelp, anyone? Jeg er visst veldig blond her, for jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags program bruker du for å overføre bilder? Der kan man helt sikkert velge hvor de skal lastes over til!

Skrevet

Jeg har Vista og fotogalleri, og med en gang jeg plugger i kameraet kommer det opp "importer bilder". Da havner de rett i galleriet. Enkelt og greit, hadde de bare havna i rett mappe... Har aldri gjort det på noen annen måte. Jeg har trykket på alt, lett i menyer og prøvd, men jeg finner det bare ikke igjen...

Skrevet

Da går du inn på fil-> alternativer-> velger Importer (oppe på fanen). Der kan man velge mappe!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...