Gå til innhold

Katt i blokk

GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Edit: Beklager, jeg leste ikke oppdateringen før jeg skrev. Kjempeflott at dere venner katten til å være ute og at den etterhvert kan være ute alene. :-D

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter har ingen problemer med å venne seg til andre steder å bo. De kan om nødvendig holdes inne noen dager på det nye stedt, men det er som regel ikke nødvendig. Jeg har hatt katter hele livet og ingen av dem har hatt behov fornoen inneovergang i nye boliger.

Og alle kan faktisk sitte pent og gi labb. :jepp:

Jeg har et par bekjente som ikke klarte å "avvenne" kattene sine fra det gamle stedet. Der måtte de faktisk hente katten(e) på sin gamle bopæl når de ikke kom hjem på en stund (les: et par dager). Jeg skjønner at dette ikke er normal prosedyre, da. Ellers kunne man jo ikke ha flyttet så lenge man har katt ;) Men det er jo fortsatt lenge til vi skal flytte uansett da, men jeg satser på at det går bra, jeg. :)

Jøsses, å lære katter triks er ikke så lett har jeg hørt ;)

Edit: Beklager, jeg leste ikke oppdateringen før jeg skrev. Kjempeflott at dere venner katten til å være ute og at den etterhvert kan være ute alene. :-D

Nå rakk jeg ikke lese svaret ditt før du endret det da, men per idag er hun en "innekatt". Satser på at det kommer til å gå fint å vende hun til å være ute, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...