Gå til innhold

Er jeg for kresen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt sjangs på menn, hatt noen pene kjærester og aldri manglet oppmerksomhet. Dette er den gode siden ved livet selv om også det har kostet meg en del.

Uten at jeg skal gå i detaljer har "livet herjet" med meg på en slik måte at jeg nesten har følt meg død til tider..det som ikke dreper deg gjør deg sterkere og det er der mine tanker kommer inn..

cluet er at jeg er i begynnelsen av 30 årene og føler meg nesten like erfaren som en på minst 45.. , når jeg treffer menn på egen alder, dvs 30..føler jeg de er like modne som jeg var ved 25...

dette pluss annet gjør at jeg ikke gidder gi mennesker en sjangse, de kjeder meg rett og slett, mennene jeg drømmer om nå er hvertfall 45 pluss..

Føler ingen interesserer meg, kan være ensom til tider og treffer en men griper aldri sjangsen, jeg lar dem gå videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid hatt sjangs på menn, hatt noen pene kjærester og aldri manglet oppmerksomhet. Dette er den gode siden ved livet selv om også det har kostet meg en del.

Uten at jeg skal gå i detaljer har "livet herjet" med meg på en slik måte at jeg nesten har følt meg død til tider..det som ikke dreper deg gjør deg sterkere og det er der mine tanker kommer inn..

cluet er at jeg er i begynnelsen av 30 årene og føler meg nesten like erfaren som en på minst 45.. , når jeg treffer menn på egen alder, dvs 30..føler jeg de er like modne som jeg var ved 25...

dette pluss annet gjør at jeg ikke gidder gi mennesker en sjangse, de kjeder meg rett og slett, mennene jeg drømmer om nå er hvertfall 45 pluss..

Føler ingen interesserer meg, kan være ensom til tider og treffer en men griper aldri sjangsen, jeg lar dem gå videre..

Bare for å klage ennå mer ;) synes jeg mennesker er så stygge med hverandre, jeg kan ikke se vitsen med å være i ett forhold der ene parten er utro, fester for mye, ikke bidrar i familien og slike ting... hvor ble det av verdier, gjensidig respekt og støtte, finnes det slike menn i det hele tatt? av og til tror jeg de egentlig bare er opptatt av utseende og sex, thats it, når vi blir gammal så blir vi byttet ut med en yngre utgave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger miljøforandring.

Til (1) et sted med skikkelige folk og (2) som er eldre.

Selvsagt finnes det menn av den typen du vil klassifisere som skikkelige (yours truly for eksempel), du må bare møte de og det gjør du tydeligvis ikke der du ferdes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger miljøforandring.

Til (1) et sted med skikkelige folk og (2) som er eldre.

Selvsagt finnes det menn av den typen du vil klassifisere som skikkelige (yours truly for eksempel), du må bare møte de og det gjør du tydeligvis ikke der du ferdes nå.

Da spørs det hvordan du ser ut da...er det som Pelle i Hotel Cæsar hjelper ikke reklamen så mye. Og hey, er du som Pierce Brosnan, hvorfor er du single da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er rett, miljøforandring.. men har ingen tid til å gjøre noe med det for øyeblikket.., skal nok alltids finne noen andre å leke med når det passer seg slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er rett, miljøforandring.. men har ingen tid til å gjøre noe med det for øyeblikket.., skal nok alltids finne noen andre å leke med når det passer seg slik:)

Men hvor finner man skikkelige folk;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...