Gjest Lilleulv Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Da vi fikk en baby i sommer, har vi tenkt til å gi bilde av han i en fin ramme til barnets besteforeldre, tante og onkel og oldeforeldre. Er dette ok, at så mange får lik gave? Jeg tror de kommer til å bli kjempeglade, når jeg ser hvor glade de blir når jeg sender bilde på mail...
angeleyes Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes ikke det gjør noe at så mange får det samme hvis du tror alle vil bli glad for det. Synes det høres ut som en fin gave jeg.
Gjest Pupsilure Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Kjempefin gave Og du kan jo velge forskjellige rammer, som du tror vil passe inn i hjemmene til de forskjellige personene
Gjest Lilleulv Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 YAY så bra. Jeg gleder meg til å ordne dette
Furstina Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Tråden er ryddet. Se reglerne /Furstina (moderator)
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Koselig gave Du kan jo velge forskjellige rammer og motiv, hvis ikke du vil at alle skal ha det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå