Gå til innhold

Farger

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har brukt disse fargene i bryllupet sitt?

Kanskje ikke så tradisjonelt å ha innslag av sort, men har lyst til å ha noe som er litt annerledes :)

Hadde blitt kjempeglad for tips, og veldig gjerne bilder!

Hvis noen av dere som har hatt rødt som farge har noen bilder, hadde jeg satt kjempestor pris på det også! :helen:

Endret av linel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det bare er innslag av sort og ikke det sorte blir dominerende, men heller det hvite og røde, så kan det bare bli stilig syns jeg! Er jo en flott kombinasjon! :Nikke:

Som forslag til "svarte" blomster - calaer! De mørke er helt nydelige!!

Kan bli noe veldig spesielt og unikt dette her.. :)

Skrevet

Hei!

Vi kommer til å bruke disse fargene i vårt bryllup, og jeg gleder meg til å se hvordan det blir! Vi skal ha hvite duker, hvor det blir lagt speil oppå, og kubbelys i sort og rødt på speilene. Ingen blomster.

Kommer sannsynligvis til å kjøpe en bunch av disse sjokoladehjertene og legge ut til pynt også <3 http://www.beau-coup.com/heart-amorini-candy.htm

Tror det kan bli stilig jeg, og siden vi har et forholdsvis lavbudsjettbryllup er det fint å ha pynt som kan brukes hjemme etterpå :)

Skrevet
har tenkt litt på disse fargene selv ;)

Tror det kan bli stilig jeg!

Vet noen forresten om det er mulig å få tak i rød Cala?

Vet jeg har sett det et sted, men for alt jeg vet kunne det være silkeblomster jeg så.. :fnise:

Har ikke vært i blomsterforretningen ennå, så er ikke helt sikker på hvilke blomster i rødt jeg har å velge i mellom..

Roser, nelliker, peoner, anthurium(?)....

Skrevet
Tror det kan bli stilig jeg!

Vet noen forresten om det er mulig å få tak i rød Cala?

Vet jeg har sett det et sted, men for alt jeg vet kunne det være silkeblomster jeg så.. :fnise:

Har ikke vært i blomsterforretningen ennå, så er ikke helt sikker på hvilke blomster i rødt jeg har å velge i mellom..

Roser, nelliker, peoner, anthurium(?)....

ikke vært i blomsterbutikk jeg heller.. noen som sa mann kunne få tak i svarte orkideer:)

syntes de rosene som er blodrøde er så fine:)

Skrevet

Har veldig lyst til å bruke rødt og hvitt... har ikke tenkt på svart, men det kan jo fint brukes til.

Har lyst på hvite duker og hvite lys i høys lysestaker, enkle røde roser alen i glass vase. Perler kan også brukes til pynt på bord tenker jeg..

På festprogram/bordkort vil jeg bruke hvitt papir, og rødt hjerte klipt ut i tykt papir.

Dette skal også gå igjen på innbydelser... og evnt annet..sanger/kirkeprogram..

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Tror dette kan bli kjempefint, men jeg ville ha holdt svart og rødt litt fra hverandre (altså puttet masse hvitt imellom). Mye svart og rødt sammen kan fort bli tungt.

Skrevet

Det er jo flotte farger alle sammen, som passer med hverandre. Så jeg tror nok det kan bli veldig bra!

Selv skal jeg vel bevege meg enda litt mer ut på den vågale siden av farger.... Jeg skal nemlig ha Vålerenga farger som tema, mao rødt og blått! Tror det skal bli kjempe bra, det er veldig "oss" og det er litt utradisjonelt

Gjest Kvinne21
Skrevet
Er det noen som har brukt disse fargene i bryllupet sitt?

Kanskje ikke så tradisjonelt å ha innslag av sort, men har lyst til å ha noe som er litt annerledes :)

Hadde blitt kjempeglad for tips, og veldig gjerne bilder!

Hvis noen av dere som har hatt rødt som farge har noen bilder, hadde jeg satt kjempestor pris på det også! :helen:

For all del, ikke kombiner dette med uniformer da...

Kan godt være Max Manus blir en kultfilm :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...