Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 er det normalt med automatisk opprigning i fra telenor dersom du ikke har betalt telf regningen? jeg fikk dette men bare lurte på om det var noen som lurte meg trill rundt, eller om det faktisk er tilfelle!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Telenor bruker dette systemet og har gjort det i flere år. Minnie
Gjest Lea Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Har fått den telefonen en gang jeg også. Det er en grei løsning synes jeg. Et skikkelig spark i rumpa. Og når du har svart på denne telefonen (dvs lyttet til den), så kan du heller ikke si at du har vært bortreist eller at du ikke visste om regningen.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #4 Skrevet 10. juni 2003 så da var det sant? fikk det ikke til å stemme... fore jeg har faktisk betalt regningen! oioioi! hehe
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #5 Skrevet 10. juni 2003 så da var det sant? fikk det ikke til å stemme... fore jeg har faktisk betalt regningen! oioioi! hehe Da ringer du 05000 og spør etter fakturaavdelingen. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå