lost_bird Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei dere! Har akkurat blitt litt hekta på Supernatural (har sett de tre siste episodene som har gått sent på søndag kveld). Men, de to siste søndagen har det ikke gått. Hva handler siste episode om? Hvor mange sesonger har det vært? Er litt treig når det gjelder å få med seg bra serier... Når kommer evt. nye episoder? Håper noen der ute kan hjelpe meg!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Lurer også på når nye episoder starter, ble skikkelig skuffa når jeg fant ut at forrige episode var sesongslutt! Og nå som det er så spennende! Det har vært vist tre sesonger på TvNorge, men du så jo siste episode selv, hva er det du lurer på ang. handlingen da?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Lurer også på når nye episoder starter, ble skikkelig skuffa når jeg fant ut at forrige episode var sesongslutt! Og nå som det er så spennende! Det har vært vist tre sesonger på TvNorge, men du så jo siste episode selv, hva er det du lurer på ang. handlingen da? Jeg var veldig usikker på om det jeg hadde sett var sesongavslutningen. Etter å ha knota rundt på internet i noen timer i går fikk jeg bekreftet at det var siste episode i sesong 3. Så nå venter jeg i spenning på sesong 4.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Da kan du jo kose deg med de sesongene du ikke har sett mens du venter, hvis du får tak i dem på noe vis.
Motebamsen Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er de to første episodene til sesong 4 kommet ut i USA. Jeg har sett dem og det er en merkelig twist, men jeg kan jo ikke si hva :gjeiper: Vet ikke hvor langt serien har kommet på tv i norge. Men jeg er alt for utalmodig til å følge med på det der. Jeg må ha det NÅ, hehe
questionable Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Nå er det komt helt til episode fem av sesong fire! :D Noen andre enn meg som synes Dean er ganske morsom? Er uansett en av de mest vanedannende seriene nå for tiden!
hkarls1 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Nå er det komt helt til episode fem av sesong fire! :D Noen andre enn meg som synes Dean er ganske morsom? Er uansett en av de mest vanedannende seriene nå for tiden! Veldig enig med deg. Digger Dean jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå