Gjest Gjest_martine_* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 må man ha en kvinnelig forlover? min aller beste venn er en gutt og det finnes ingen andre jeg kunne tenkt meg å hatt som forlover i bryllupet mitt. men hvor vanlig er det å ha det?
Gjest *Mim* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ikke så vanlig, men helt lovlig. Hvis det ikke er noen annen du kan tenke deg å ha som forlover er det jo ikke mye å lure på.
Arkana Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Velg den forloveren du vil, hva som er "vanlig" er da ikke viktig. Selv hadde jeg lillebroren min som forlover.
*Nella* Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg har valgt mannlig forlover, kunne ikke falt meg inn å ha noen annen enn min beste venn. (Men han har tilbudt seg å gå med kjole om det skulle være påkrevd! ) Endret 30. september 2008 av *Nella*
poia Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Min forlover blir også mannlig. Nærmeste venn er jo like fullt nærmeste venn om det er en mann.
Gjest Gjest_martine_* Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 flott:) bare visste ikke om det var "lov" skjønner dere;) ikke hørt om noen som har hatt det i kirken hehe tilbydt seg til å gå i kjole også ja, hehe, vel vet ikke om min er villig til det men kan høre, hihi;)
Pastor Knut Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 må man ha en kvinnelig forlover? min aller beste venn er en gutt og det finnes ingen andre jeg kunne tenkt meg å hatt som forlover i bryllupet mitt. men hvor vanlig er det å ha det? Det er ikke så veldig vanlig, men forekommer nå og da. Ingen problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå