Gjest Gjest_Lucy_* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei jenter. Jeg har et lite problem... Hver gang halsbrann-reklamen for Pepcidduo kommer på TV, kjenner jeg at jeg er litt forelska i han mannen. Han som sender halsbrannen sin til månen i romrakett. Jeg vet at det er absurd! Er det bare jeg som forelsker meg i slikt? Hjertet banker også ganske fort når reklamen for Lamisil Liniment går. Han som sitter på en benk i parken og behandler føttene for fotsopp. ÆSJ! Er jeg alene om dette?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei jenter. Jeg har et lite problem... Hver gang halsbrann-reklamen for Pepcidduo kommer på TV, kjenner jeg at jeg er litt forelska i han mannen. Han som sender halsbrannen sin til månen i romrakett. Jeg vet at det er absurd! Er det bare jeg som forelsker meg i slikt? Hjertet banker også ganske fort når reklamen for Lamisil Liniment går. Han som sitter på en benk i parken og behandler føttene for fotsopp. ÆSJ! Er jeg alene om dette? Desverre ja!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Lite å gjøre en tirsdag kveld?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Hahaha. Nei jeg er litt forelska i halsbrannen. Den er så herrrlig gretten :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå