Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Min mann og jeg er bedt i bursdagsfest til et vennepar som feirer bursdagen sin sammen (de har faktisk bursdag samme dag). Det er ikke rund dag. Har noen gode tips til gave og hvor mye man skal bruke? Skal man kjøpe en felles gave eller en til hver? De har ingen spesielle ønsker. Er veldig takknemlig for tips
Rawien Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 (endret) Om de ikke ønsker seg noe spesielt, så går det sikkert greit å kjøpe en felles gave. Kan jo komme med et forslag også, en piknikk-kurv med ost og kjeks kanskje (og eventuelt vin). Men litt vanskelig å gi gode forlag når man verken vet noe om venneparet eller ditt budsjett Endret 30. september 2008 av Rawien
Fortunatus Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 er det et vennepar ville jeg kjøpt dem hver sin gave. Bor de sammen eller no slikt? Hvis ikke, blir det vel vanskelig å fordele gaven
Gjest TS Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Takk for tips de er samboere, så derfor vurderer vi å kjøpe en felles ting, da kan man jo kjøpe noe litt større også. vet ikke helt hvor mye vi skal kjøpe for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå