Regndråpe Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Leste her i en tråd at mennesker ofte velger partner som er på lik linje som seg selv på skjønnhetsskalaen. Hva mener du? Står du likt? Er du penere? Eller synes du ikke at du er like pen som partneren? Bare nysgjerrig!
Fortunatus Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 synes han er penere enn meg.. Men han sier jo at jeg er kjempepen, så jeg vet ikke.. Bryr meg egentlig lite også. Men jeg tror ikke når folk ser oss sammen så tenker de "han var mye penere enn henne"
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jeg er penere, men så har han MYE finere kropp enn meg da, så da går vi opp i opp! Er veldi tynn, men det er bare at han har så masse muskla:)
Nigo-san Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 "Hva gjør han kjekke, veltrente mannen der sammen med det gamle takraset?" Jeje. Han ser ikke ut til å plages med det, så da antar jeg det går greit!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Tja, kommer jo an på hvordan man ser det. Jeg er slank og veltrent og har et helt normalt utseende. Han er litt overvektig og er ikke typisk kjekk. Men tror ikke det er noe man tenker over, iallefall ikke vi to. Selv om jeg har et normalt/pent utseendet har jeg mange svakheter, flere enn hva jeg har oppdaget hos ham.
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Har aldri helt skjønt meg på det med den skalaen jeg, fordi jeg kan synes at mennesker med vidt forskjellig utseende er kjempepene. Ofte har det også mer med utstråling å gjøre enn utseendet, når jeg ser bilder av ex'n i dag så ser jeg at han egentlig ikke er så kjekk som jeg mente han var. Dette hadde nok mye med både utstråling og kjemi å gjøre.
Gjest Betty89 Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 (endret) Typen min sier at jeg er skjønnheten og han er udyret hehe men det syns ikke jeg. Men tror nokk jeg ligger over Endret 30. september 2008 av Betty89
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Valgte og valgte, fru Blom. Jeg tok det jeg fikk, og vi er omtrent like (lite) pene.
jørnsi Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 I mine øyne er han penest, i hans øyne er jeg den pene. Men det har liten betydning. Vi trives med hverandres utseende og ville ikke byttet mann for alt i verden.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Som regel har det vært likt, men den nåværende er styggere. Dagens nordmenn (mennene) er ikke så kjekke og pene. De ser ut som ustelte troll med sæggebukser og Karius(Baktus/Beavies/Butthead/dumhead-frisyrer a'la mindre pene Gaute Grøtta Grav. Dagens nord"menn" likner på "Kim" i "Himmelblå": fjortiser uten ryggrad.
Cienna Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Mannen min er veldig kjekk og veltrent. Får ofte høre at han ser ut som en modell...han er slank, men veldig godt bygd med 6 pack, mørkt hår og mørke øyne...han er en lekkerbisken ja Jeg er høy og slank og mørk også, men er ikke like veltrent som ham, men har også fått høre at jeg burde satse på en modellkarriere...fint sagt, men det har aldri vært noe for meg... Mannen min er desidert den kjekkeste mannen jeg har vært sammen med, men eksene mine har vært "mindre pene enn meg" kategori...jeg faller for personligheter, ikke ansikt og kropp... Har vært heldig som fikk den perfekte kombinasjonen
Heritære Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 Ganske likt her også, selv om han har langt flottere kropp enn meg, noe som jeg finner normalt siden jeg har født 3 barn og er langt eldre. Men, det bryr vi oss svært lite om, det er det indre og utstråling som teller
la Flaca Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Da vi ble sammen for mange år siden var vi like lekre begge to, men etter to barnefødsler og 10 år ekstra på ræva så skal det litt til å måle seg med han. Blir bare penere med åra han, og begynte med et ekstremt bra utgangspunkt. :rødme: Edit; ser det spørres om jeg "valgte" en på mitt nivå liksom, og det gjør man vel sjelden. Man kan ikke velge hvem man forelsker seg i, det bare skjer. Endret 1. oktober 2008 av la Flaca
Hanselot Skrevet 1. oktober 2008 #19 Skrevet 1. oktober 2008 Da vi ble sammen for mange år siden var vi like lekre begge to, men etter to barnefødsler og 10 år ekstra på ræva så skal det litt til å måle seg med han. Blir bare penere med åra han, og begynte med et ekstremt bra utgangspunkt. :rødme: Hun er verdens peneste og det er ikke jeg. Så stor forskjell mellom oss. Nei jeg vet ikke hvilke preferanser andre har, men hverken hun eller jeg hadde gjort oss som modeller, men det spiller liten rolle. Dermed er det sikkert dumt å svare her også Hun er kjempepen i mine øyne!
Suzy Skrevet 1. oktober 2008 #20 Skrevet 1. oktober 2008 Tja, jeg tror vi er ganske likt på skalaen jeg. Rimelig normale begge to, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå