Gå til innhold

Hvilke hudpleieserier er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd litt av hvert, stort sett billige merke og aldri over lengre tid. Men nå har jeg tenkt å finne noe som passer for meg så jeg har gått til innkjøp av tre produkter fra Clinique. Skal være flink pike og rense huden morgen og kveld, så får vi se hva som skjer!

Det er jo så utrolig mye å velge mellom, en stakkar kan jo bli totalt forvirret, så det hadde vært kjekt å høre hva andre er fornøyde med. :)

Endret av Mea Culpa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Avene er best for meg/min hud. Veldig milde men gode produkter. Har sensitiv tørr hud. Tendensar til eksem. Einaste aberet er at dei er ganske dyre, og vanskeleg å finna rimeleg på nett.

Endret av Raptuza
Gjest Mea Culpa
Skrevet

Ta gjerne med hva slags hudtype du har. Selv har jeg blandings/fet hud, er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mye forskjellig, men er svært fornøyd med Vichy.

Skrevet

Jeg har blandingshud - tildels svært tørr hud utenom T-sonen, tilnærmet normal i T-sonen. Er veldig fornøyd med hudpleieprodukter fra REN, Trilogy og Burt's Bees.

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Jeg har blandingshud - tildels svært tørr hud utenom T-sonen, tilnærmet normal i T-sonen. Er veldig fornøyd med hudpleieprodukter fra REN, Trilogy og Burt's Bees.

Hmm ... Da tror jeg muligens jeg har fet hud jeg, for jeg har egentlig ingen tendenser til tørrhet. Bortsett fra når jeg har brukt et produkt som er for sterkt!

Skrevet

Blandingshud kan jo beskrive flere typer kombinasjoner, så vidt jeg har skjønt - f.eks. tørr/normal, normal/fet.... :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er tørr/sensitiv, og er fornøyd med Decleor, MD Formulations, de produktene jeg har prøvd fra Jan Marini, samt PCA Skin. :)

Skrevet

Normal/tørr hud her. Favoritten til nå er dermalogica.

Skrevet

Jeg har normal/fet hud og har brukt guinot sine produkter. (Hydra tendre, rensekrem, biological peeling og hydra beaute fuktighetskrem) Anbefales. Nå prøver jeg ut Jan Marini sine produkter og er veldig fornøyd så langt :-)

Skrevet

Jeg har det med å bytte i hytt og pine. Det eneste hudpleieproduktet jeg er fullstendig trofast mot er øyekremen fra Avène. Jeg har sensitiv hud rundt øynene og dette er den eneste kremen jeg ser ut til å tåle. Har prøvd maaange...

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg bruker simpel sin ansiktsvask og øye-smike fjerner, og nivea for tørr/senetiv hud til ansiktskrem.

Ellers har jeg vært veldig fornøyd meg vichy sine produkter, de for uren hud og de for normal hud.

Jeg har litt uren hud, litt tørr hud, og litt normal hud.

Gjest New Dawn
Skrevet

Jeg har en fin hud i ansiktet og aldri hatt problemer med hverken kviser eller utslett så jeg har funnet mine favoritter i noen dråper med Decleor sin olje under og Biotherm sin ansiktskrem over ..

Skrevet

Jan Marini, Dermalogica og Ole Henriksen er de desidert beste jeg har prøvd ( og det er MYE) :) Jeg har sensitiv, fuktfattig blandingshud med en god del kviser inn i mellom... :snurt:

Skrevet

Veldig sensitiv hud i ansiktet, så jeg bruker Guinot. Savner et billigere alternativ!

Gjest *lucky*
Skrevet

Jan Marini og DDF. Har hatt uren hud men det er det så å si slutt på etter at jeg begynte med disse produktene.

Skrevet

Har også fuktfattig hud med urenheter og sensitiv hud som lett blir rød. Det beste jeg har prøvd er Jan Marini. Da jeg hadde fet og uren ungdomshud elsket jeg Amway sine produkter for denne hudtypen.

Skrevet

Jeg har vel blandingshud, og er fornøyd med en kombinasjon av MD og Decléor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...