Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Møtte en fyr på 17 mai, vi har vært på endel dater. Tonen mellom oss er veldig god; flørt, humor, blikkontakt,komplimenter osv. Vi har mye felles, og har like verdier. Vi har hatt sex et par ganger, og den er rimelig fantastisk :oops: Men av og til skjønner jeg meg ikke på ham. Det kan gå et par dager uten at jeg hører noe fra ham, og det ender stort sett med at jeg tar kontakt. Når vi treffes, er alt fryd og gammen, men så skjer det samme. Stort sett jeg som tar kontakt først. han har fortalt at han er veldig redd for å bli såret i et nytt forhold; de to siste forholdene han har hatt, har han blitt bedratt.. hvordan skal jeg gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han litt tid.. Ikke vær den som tar kontakt HVER gang. Om dey går noen dager å du ikke hører noe, så vent. Du kan lett skremme han bort om du pusher på.. Gi han den tiden han trenger, for om han har blitt såret og er redd for det, så skal det ikke så mye til før han blir skremt. Om du lar HAN ta kontakt neste gang, vil han nok merke at du ikke har latt høre fra deg. Gutter liker å jakte.

Om det går veldig lang tid, kan du evt sende han en sms å høre hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...