Gjest TS Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg lurer litt på om jeg skal være litt kreativ å lage noen tøffe kjeder i julegave. noen som vet om noen måter å lage forskjellige kjeder på? hadde vært veldig morsomt å prøvet seg litt på dette, så blir glad for svar
Bex Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jo, da, men det er et ganske åpent spørsmål å svare på Du kan fx træ perler på ei silkesnor, eller forskjellige typer ståltråd, eller strikk. Du kan lage søte kjeder, lange kjeder perlekjeder, kjeder med annen pynt etc. Jeg tror jeg ville tatt en tur til en perlebutikk, jeg, og sett litt der. Se hva som inspirerer deg
Gjest Marillia Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Om du søker på perler her, finner du mange tråder med masse flotte tips! For noen år siden var det rene farsotten her, og mange har lagt ut bilder av sine egenproduserte smykker! Jeg har selv laget mange smykker, både lange med lintråd og perler, og rene perlekjeder. I tillegg kan man også kjøpe ferdige pakker fra bla Panduro, så titt også innom deres sider for både tips og eventuelt kjøp.
Gjest TS Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 takk for svar! skal leite litt nå, å begynne med julegavene i ferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå