Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Har dere samme ønsker for fremtiden? Like verdier? Hva er ikke så bra?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 At jeg kan være meg selv med de aller fleste av mine sære sider. At han ikke kritiserer vanene mine... At han støtter meg og pusher meg når jeg ser mørkt på ting. At han stort sett forstår meg ganske godt Det jeg er mindre fornøyd med er at vi ikke vet om vi har samme framtidsplaner...Så jeg er ikke helt lykkelig. Men en god gutt er han nå stort sett.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Det som gjør meg lykkelig er at han alltid er der for meg, støtter meg når jeg sliter(og ellers), at jeg kan være meg selv 100% sammen med han. at han kan skjønne de små tingene ingen andre forstår. at han sier fine ting til meg, og at han rett og slett varmer hjertet mitt bare ved å sende meg ett smil. Vi har nok mest ulike fremtidsplaner, men håper vi finner en felles vei etterhvert. verdiene våre er veldig forskjellige! men på en eller annen måte så går dette helt greit, og vi respekterer som regel hverandres verdier og behov. Det som ikke er så bra er vel dette med fremtidsplanene. jeg tenker ofte på hvordan det vil bli den dagen jeg ønsker barn, mens han ikke ønsker barn før senere i livet osv.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Har dere samme ønsker for fremtiden? Like verdier? Hva er ikke så bra? Nei, ikke det...han er utro med en kollega og ingen av oss har mot til å bryte ut av ekteskapet.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg er lykkelig med min kjære. Vi har samme helhetlige ønske for fremtiden, samtidig som vi har egne ambisjoner når det kommer til selvrealisering. Vi forstår hverandre på måter ingen av oss har opplevd før
vilja Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Ja, jeg mener det. Nå bor vi ikke sammen, men treffes i helger. Jeg synes vi har samme fremtidsutsikter og er int i mer eler mindre i det samme. Vi har det godt sammen.
MissStiles Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Lykkelig her og. Vi bor heller ikke sammen og det fungerer greit. Kunne ikke hatt det bedre akkurat nå! Men også litt usikker på fremtiden. Spesielt når det gjelder barn. Men ingen av oss ønsker seg barn akkurat nå så da bekymrer jeg meg ikke så mye om det enda.
Gjest Betty89 Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jeg er lykkelig Jeg liker at han bryr seg om meg, sier fine ting, gjør nesten alt for meg. Vi har felles fremtidsplaner Det som er dumt er at vi traff hverandre så ungt. (begga var 16, er 19 nå). Er redd ting skal bli annderledesmed årene...
jørnsi Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Fordelen med mitt forhold er at jeg forguder denne mannen. Ulempen er at vi har aaaaltfor lite samvær..! Men håper det bedrer seg.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Har dere samme ønsker for fremtiden? Like verdier? Hva er ikke så bra? -Trygghet, alltid en venn nær meg, alltid en å finne på noe med, alltid en som vet godt hvem jeg er, en å drikke iskald øl/vin med på kveldene, alltid en som savner meg, ofte en som tenker på meg, en som er tålmodig med meg. Og ikke minst er glad i meg, elsker meg, er betatt av meg- og alltid en å elske på samme måte igjen. -Nei, for jeg er meg og han er seg. -Nja, jo. Vi er forskjellige, men har mange like verdier og.. -Av og til at jeg er jente og han er gutt. Og tingene som kommer med det: Forvirring i kommunikasjon,osv.
Que Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Har dere samme ønsker for fremtiden? Like verdier? Hva er ikke så bra? Jeg er kjempelykkelig, men det har tatt nesten 4 år å komme dit. Vi har vært igjennom MYE dritt og krangling, men alltid kommet sterkere ut av det og det gir meg troen på at vi kan komme oss igjennom nesten hva det skulle være.. I begynnelsen var jeg veldig sjalu og sånt pga ting som hadde skjedd med meg og min eks, men nå har jeg lært at jeg kan stole 100% på han og han beviser det gang på gang. Vi har veldig like framtidsplaner og prater ofte om dem. Hvor vi skal bo, når vi skal få barn og hvor mange. Vi er enige i det meste. Når det gjelder verdier er vi nokså like der også, det eneste er at jeg kanskje har blitt en smule mer bortskjemt enn han i barndommen, noe som gjør at jeg ofte har tatt en del ting for gitt. Dette er likevel noe jeg har lært å ikke gjøre av han. Det eneste negative jeg kan komme på i farta er at vi begge er veldig utålmodige og temperamentsfulle, har ikke så veldig like interesser (jeg er sportsidiot, han har bil/motordilla), men vi trives megge i hverandres selskap og lærer av hverandre. Jeg kunne virkelig ikke hatt det bedre.. Og det i en alder av 18 år. jeg tror jeg er ganske heldig;D
Gjest Sokrates Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Er ikke lykkelig Har dere samme ønsker for fremtiden? Nei Like verdier? Nei Hva er ikke så bra? Forholdet er ikke bra
Gjest StockDama Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? -Vet ikke, det bare er sånn, og har alltid bare vært sånn. Har dere samme ønsker for fremtiden? -Ingen av oss har noen spesifikke planer for fremtiden, så det vet jeg sannelig ikke. Like verdier? -Nogenlunde likt, noen punkter er vi helt forskjellig. Hva er ikke så bra? -Ingenting så langt.
Gjest Pupsilure Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Han er behagelig å være sammen med. Vi er enige om det meste. Jeg føler meg trygg med, og på han. Jeg har det livet jeg vil ha, og han bidrar mye til det. Har dere samme ønsker for fremtiden? Ja, absolutt. Vi er enige med tanke på giftemål, barn, økonomi, bosted, og mye mer. Like verdier? Ja. Vi har samme syn på familie, religion, etikk o.l. Hva er ikke så bra? Enkelte særheter hos han som kan irritere meg. Enkelte kommunikasjonsproblemer (mest misforståelser). Han plages av at jeg er mye irritert for småting.
Olive Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? At vi har det så avslappet og jeg kan være helt meg selv. Er også utrolig lykkelig de gangene hjernene våre matcher helt og vi tenker nøyaktig det sammme. Ganske ofte Har dere samme ønsker for fremtiden? Ja. Like verdier? Ja. Hva er ikke så bra? At vi aldri kommer oss opp om morgenen Endret 1. oktober 2008 av Snorkefrøken
Gjest *Ulla* Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er tvers igjennom lykkelig. Vi har det veldig bra sammen, vi er verdens beste venner. Det er viktig for meg. Vi kan snakke om alt, og ingenting er flaut. Vi kan både være tøysete og alvorlige sammen. Vi krangler, men det er for det meste sunt, for vi er bestandig ærlige. Vi er overraskende samstemte i hva vi ønsker av fremtiden, vi har virkelig vokst sammen. Verdiene våre er også like. Det som ikke er så bra er at vi ikke har så mange felles interesser. Men vi har det beste felles, og det andre kan bare være bra å gjøre hver for seg. Så selv om han til tider kan irritere vettet av meg (og sikkert jeg han også), så føler jeg meg utrolig heldig.
GlaJenta88 Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Han støtter meg i det meste, mens han samtidig han en finurlig evne til å dra meg ned på jorda igjen når mine planer blir litt høytflyvende. Han overrasker meg til stadighet, og gir meg fortsatt sommerfugler i magen fra tid til annen, og dette etter snart fem år sammen :rødme: Hans evne til å komme overens med både mine venner og familie er også noe som virkelig gjør meg lykkelig. Måten han tar seg av lillebrødrene våre og den uendelige tryggheten han innehar skal man lete lenge etter. Han får meg til å føle meg liten og trygg i armene sine, samtidig som jeg føler meg stor og sterk, og at jeg kan klare alt bare han er ved min side. Nei, dette her kunne jeg nok å holdt på meg i en lang stund. Har dere samme ønsker for fremtiden? Både ja og nei. Vi har vel de samme ønskene for hverandre. Jeg har min karrierevei og han har sin. Likevel så skal vi snart flytte inn i egen bolig sammen, og "de store samtalene" har vi hatt. Så vi er ganske enige når det kommer til når barna skal komme, hvor mange de skal være, hvilke kjønn og hva de skal hete (:gjeipe:Haha, som om det blir de navna vi har kommet frem til idag, vettu..) Vi har også boligplanene klare; Kjøpe liten leilighet nå, flytte til noe litt større om et par år før vi bygger eget hus når vi blir rike nok til det. Dette betyr vel etter at studier er ferdige og at studiegjelden er enten bakt inn i et boliglån eller nedbetalt i sin helhet Like verdier? Her er vi ikke så veldig like, igrunn. Min grunnleggende oppfatning er at alle mennesker har noe godt i seg og vil i utgangspunktet alle andre noe godt. At dette ikke alltid er utfallet vet jeg godt, men at man i bunn og grunn er en god person betviler jeg ikke. Han derimot mener at alle har en kynisk side, og hvis en annen person har mulighet til det, vil h*n prøve å svindle deg på en eller annen måte. Dette er ikke noen bra livsfilosofi synes jeg. Likevel så kommer vi greit ut av det med hverandre Hva er ikke så bra? Joda, det er da noe her også. Det aller meste er nok, som det har blitt nevnt tidligere, basert på at jeg er jente og han er gutt. Rett og slett kommunikasjonsproblemer. Jeg har nylig lest Doborah Tannen - "Det er ikke det jeg sier! - Når menn og kvinner snakker sammen". Og det var ufattelig nyttig lesing! Nå vet jeg f.eks. hvorfor han alltid skal komme med en "løsning" på "problemene" mine. Når jeg egentlig bare vil at han skal holde rundt meg og si at han forstår hvorfor jeg er opprørt, men at ting kommer til å gå bra uansett. Istedet prøver han seg med "hvorfor tenker du på det, da?" og "kan du ikke bare la være?". Haha, ja, for det er lett? Bare å slutte å bry seg? Haha, den boken har fått oss ut av flere diskusjoner.
Chianty Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Han er en rolig og ballansert mann. Vi er enige om det meste. Vi vil ha det livet vi har,men han har skuffet meg mye! Om jeg kan stole litt mere på ham og få tilliten tilbake,blir det nok bedre! Har dere samme ønsker for fremtiden? Ja det tror jeg Like verdier? det tror jeg også ja. Hva er ikke så bra? Enkelte kommunikasjonsproblemer. (men vi jobber med det) Tilliten!!!
Nienna83 Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er superduperlykkelig! Han viser at han elsker meg hver dag. Han inkluderer meg alltid i planene sine og er så utrolig snill! Har virkelig funnet drømmemannen! Vi planlegger fremtiden sammen og har de samme ønskene. Jeg klarer ikke la være å smile hver gang jeg ser han og kysse de myke leppene hans! :rødme:
Gjest *nurket* Skrevet 2. oktober 2008 #20 Skrevet 2. oktober 2008 Hva gjør deg lykkelig i forholdet til din kjære? Vi har fokus på at den andre skal ha det bra. Han viser at han elsker meg. Vi kan snakke om alt. Han får meg til å le. Han er tålmodig, trygg, kjekk, god elsker. Han er best. Har dere samme ønsker for fremtiden? Ja. Vi har akkurat kjøpt hus sammen. Like verdier? Ja. Vi har lik mening om det meste. Hva er ikke så bra? Tja... Eneste utfordringen i forholdet er logistikken rundt seks barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå