Jens Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Sønnen min på 3,5 går i en barnehage oppe på Tryvann og er ute hele dagen. Igår sjekket jeg værmeldingen og det skulle være 5 grader og regn. Han har en Reima tec dress Regntøy og masse tjukke fleecer Dunjakke og overtrekksbukse Hva ville dere tatt på ham? Var veldig i tvil, og jeg endte oppe med regntøy med tjukk fleece under og ullundertøy og fleece bukser, men han ble litt stappa. Tror dere Reima dressen tåler mye regn? Og, det blir jo ikke noe mindre vanskelig når det uttover dagen blir varmere...
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg tror jeg ville valgt ullundertøy og mellomtykk flece under regndressen. Mine har også vært i skogen i dag og jeg tenkte ikke på å sende noe ekstra varmt, så de har gått i vanlige klær med regntøy over. Virker som de har hatt en fin dag. Aner ikke hva temperaturen her har vært, men var ikke så mye mer en 5 grader i morges. De har også lue og votter i barnehagen og har med varm drikke i sekken.
Susan Sto Helit Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ville brukt Reima Tec'en. Uten tvil! Blir mye mindre klumpete enn masse under noe annet, og Reima Tec er utrolig vanntett. Kan fint brukes som regntøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå