*snuppis* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jada, lårene mine er så store som elefanter. De disser og du kan fint få appelsinene dine til å gro der!! Og en slik appelsinfarm vil jeg ikke ha på sikt. Hva gjør jeg? Jeg HATER trening!!!! HATER det virkelig. Melde seg inn på noe helsestudio er ikke aktuelt! Jeg kan fint vurdere matvanenen mine. Ikke noe problem! Jeg kan fint bruke kremer som strammer opp så langt det hjelper og jeg kan fint skrubbe dem i dusjen. Hva annet kan jeg gjøre? Jeg har meldt meg på et pilates kurs som jeg har planer om å gjennomføre to ganger i uken. Jeg har steppemaskin, og trapp hjemme og store områder å gå tur på! Jeg løper ikke. Motivasjonen er ikke på topp nei:( Men jeg må gjøre noe:(
Suzy Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Kjøp deg pulsklokke, test makspulsen (ja da må du anstrenge deg EN gang) og gå tur med puls på mellom 60 og 70 % i en time + + så ofte du kan. I tillegg må du selvsagt ligge i kaloriunderskudd. Da går du ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå