Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 For en uke siden så slo dama opp med meg. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år. Men i forige uke var det stopp. Hun har blitt forelska i bestekompisen min og de holder på nå. Blir jævli irritert da hun fortalte nå at hun har vært forelska i han i 6 måneder. Jeg hadde drit lyst til å ta studier i Oslo men siden vi bor i **** så ville hun ikke at jeg skulle flytte sammen. Så jeg begynte på en skole i ****** som jeg ikke har lyst til å gå på i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg holdt meg i ***** var for å være med henne. Men det viser seg at når vi snakka om at jeg skulle flytte så var hun allerede forelska i en annen. Sånn jeg tolker det var at hun ville fortsette å være sammen med meg til hun ble sammen med kompisen min og hvis ikke kunne hu bare gå tilbake til meg eller noe. Så nå sitter jeg er i *****. Går på en dritt skole og har lyst til å flytte til Oslo for å gå studier der. Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg. Og eneste bestekompisen min jeg har holder nå på med eksen min. I går var jeg på fest. Så jeg møtte de to sammen. Da sa det klikk i hue mitt så jeg banka han opp. Kanskje ikke det lureste å gjøre. For nå truer han med å politianmelde meg... Men han fortjente det.
rabagast Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 ... og nå fortjener vel du å bli anmeldt. 3
The Kitten Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 For en uke siden så slo dama opp med meg. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år. Men i forige uke var det stopp. Hun har blitt forelska i bestekompisen min og de holder på nå. Blir jævli irritert da hun fortalte nå at hun har vært forelska i han i 6 måneder. Jeg hadde drit lyst til å ta studier i Oslo men siden vi bor i **** så ville hun ikke at jeg skulle flytte sammen. Så jeg begynte på en skole i ****** som jeg ikke har lyst til å gå på i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg holdt meg i ***** var for å være med henne. Men det viser seg at når vi snakka om at jeg skulle flytte så var hun allerede forelska i en annen. Sånn jeg tolker det var at hun ville fortsette å være sammen med meg til hun ble sammen med kompisen min og hvis ikke kunne hu bare gå tilbake til meg eller noe. Så nå sitter jeg er i *****. Går på en dritt skole og har lyst til å flytte til Oslo for å gå studier der. Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg. Og eneste bestekompisen min jeg har holder nå på med eksen min. I går var jeg på fest. Så jeg møtte de to sammen. Da sa det klikk i hue mitt så jeg banka han opp. Kanskje ikke det lureste å gjøre. For nå truer han med å politianmelde meg... Men han fortjente det. Idiot. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Men der kommer jeg ikke inn nå. Så da har hun herpa et helt år for meg. Legg aldri skylden på noen andre enn deg selv når du ikke gjør det du egentlig har lyst til! Alt kan gå skeis... Derfor er det viktig å være nøye når man tar valg, og står for valget...
Gjest premiedust Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Modent gjort, du burde kanskje fått en premie eller? Gjennom livet vil vi oppleve flere skuffelser og sorger, de blir ikke bedre av at vi går rundt og banker hverandre. Men i dag er det jo lizzom kult å klikke, gjerne i vinkel - hva fa.. er det egentlig?
angeleyes Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Hvor gammel er du, ts? Det er ikke særlig modent å banke opp noen og nå må du ta konsekvensen av det du har gjort. Synes du skal ta hele denne situasjonen som en lærepenge. Alle valg har konsekvenser og neste gang tenker du kanskje nøyere gjennomm dem før du tar valg. Tenker da på både hvor du skal bo, studere og hvordan kontrollere sinnet. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hvor gammel er du, ts? Det er ikke særlig modent å banke opp noen og nå må du ta konsekvensen av det du har gjort. Synes du skal ta hele denne situasjonen som en lærepenge. Alle valg har konsekvenser og neste gang tenker du kanskje nøyere gjennomm dem før du tar valg. Tenker da på både hvor du skal bo, studere og hvordan kontrollere sinnet. Hanhar ikke gjort det - han bare lyst til det og tester responsen her på et tenkt tilfelle der han hadde gjennomført det.
angeleyes Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Hanhar ikke gjort det - han bare lyst til det og tester responsen her på et tenkt tilfelle der han hadde gjennomført det. I hovedinnlegget virker det som han bakna opp kameraten sin i går? Eller har jeg misforstått da?
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 I hovedinnlegget virker det som han bakna opp kameraten sin i går? Eller har jeg misforstått da? Som sagt: jeg tror bare at han sier det for å teste responsen, og da får han mest realistiske responser om folk virkelig tror han har gjort det.
angeleyes Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Som sagt: jeg tror bare at han sier det for å teste responsen, og da får han mest realistiske responser om folk virkelig tror han har gjort det. Da skjønte jeg hva du mente Likevel umodent å seriøst vurdere å banke opp noen.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1011993 Det er ikke tull
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Det der er en haug med "tøffe" fjortiser som lager skrøner for å få status.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Tøffe 14isser, vel det hjelper lite. Er selv imot vold, og blindvold. Men her er det jo mange tøffe kjerringer og? Tøffe mannfolk? Mange forskjellige svar på hver tråd, og her får man ofte kjerring perspektivet. Hjelper liksom lite å si at de ertøffe 14isser på et kjerringforum
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 Tøffe 14isser, vel det hjelper lite. Er selv imot vold, og blindvold. Men her er det jo mange tøffe kjerringer og? Tøffe mannfolk? Mange forskjellige svar på hver tråd, og her får man ofte kjerring perspektivet. Hjelper liksom lite å si at de ertøffe 14isser på et kjerringforum Det var jo veldig smart Konkludert.... :klø: Men kanskje det har noe med at det er helt sykt å faktisk spørre på et kvinneforum om det er greit å banke opp en kamerat som ble sammen med exen, når det lukter snørrunge av hele innlegget- der han kanskje burde tenke "chit. Skulle ikke ha klikket sånn, men" Det er so om han forventer støtte for å oppføre seg som en idiot
Gjest premiedust Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Som sagt: jeg tror bare at han sier det for å teste responsen, og da får han mest realistiske responser om folk virkelig tror han har gjort det. Det står at han klikket i hodet sitt og banket opp kompisen, og da svarer man ut fra det. Jeg gidder ikke tolke om dette virkelig har skjedd eller ei... får da være grenser.
Jade Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes ikke synd på deg. Du kunne søkt deg til Oslo hvis det var det du virkelig ville. Man dropper ikke viktige ting for fremtiden sin, pga hva ungdomskjæresten kommanderer. Har du ikke egne meninger? Ellers så er det veldig dårlig gjort å være sammen med deg i 6 måneder når hun egentlig vil ha noen andre. Spesielt når hun vet at du ikke er i stand til å ta egne avgjørelser. En evt. anmeldelse bør ikke komme som noe sjokk. Men du kan jo håpe på det beste, selvfølgelig.
Gjest mann25 Skrevet 6. oktober 2008 #17 Skrevet 6. oktober 2008 Litt dumt å banke ham kanskje, men jeg skjønner deg forsåvidt godt. Det du har opplevd er vel den værste måten man kan bli forrådt på. Si fuck you til dem begge og kutt dem ut av livet ditt. Slike folk trenger du ikke rundt deg.
Yme Skrevet 6. oktober 2008 #18 Skrevet 6. oktober 2008 Man skal såklart ikke banke folk, men man skal såklart ikke "stjæle" dama til kompisen sin heller. Det er litt teit å fortelle om sånt på et jenteforum, fordi de har null forståelse for hvordan gutter fungerer. 1
Gjest anonym Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 ... og nå fortjener vel du å bli anmeldt. lol, nei
Gjest Sakone Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Finnes ikke noe mer tragisk enn de som kanaliserer følelser gjennom vold. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå