Anede Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Noen som kan hjelpe med dette?? Svigermor skal ønske velkommen, menhvordan blir rekkefølgen etter det?
Kaktus Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Vi fikk god hjelp av vår toastmaster til dette (har jobbet som hovmester på et av de største hotellene i Oslo) og fikk følgende rekkefølge på talene: Velkomst (ved toastmasteren på vegne av brudeparet) Brudens far Brudgommen Sang fra bruden Brudens forlover Brudgommens forlover Brudgommens søsken Evt. andre Takk for maten-tale
Tjorven Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Vi hadde denne rekkefølgen: -Vi ønsket velkommen sammen -Vi sang velkommen-sangen -Forretten ble srevert -Mannen min holdt tale -Jeg holdt tale + hadde sang -Hovedrett ble servert -Min kusine holdt tale -Vår nevø holdt tale -Brudgommens far holdt tale -2.servering av hovedrett -Brudens mor holdt tale + sang -Dessert ble servert -Brudens forlover holdt tale -Brudgommens forlover holdt tale -Takk for maten-sang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå