Schnuppa Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei alle sammen. Håper jeg kan få litt hjelp her.. Er i 4pp og har en regelmessig syklus på 28 dager. Med regelmessig mener jeg at du nesten kan stille klokka etter den.. Men denne gangen har det skjedd noe rart. Vet jeg hadde EL mandag 14.sept., for dette kjenner jeg godt.. Passet dessuten med tempen. Så på kvelden på tirsdag 23. sept. merket jeg det hadde kommet en god del slim (sorry ekle detaljer) med pittelitt brunt blod i. Onsdag kom det ingenting, men så fra torsdag til lørdag hadde jeg noe som begynte med brun utflod, og gikk over i rosa "lotion". Hadde også sterke smerter i korsrygg og hofter. Dette pleier jeg bare å ha når jeg har "skikkelig" mensen og kraftige blødninger (noe som forøvrig er vanlig for meg..). Skulle hatt mensen på søndag, går og tror at den har kommet hele tiden for jeg har mensmurringer. Men den kommer ikke! Smertene har jeg forresten fortsatt, i tillegg til veldig ømme bryst, er trøtt og sliten og holder på å fryse ihjel..... Testet neg. fredag, søndag og tirsdag (i dag, 2 dager over IKM). Hva kan dette være? Har ALDRI mellomblødninger/spotting ellers.. Er redd for at det kan være noe galt. Bør jeg dra til legen og få dette undersøkt?? Håper noen kan svare..
Strix Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg kan ikke gi deg noe svar på hva dette er, i det hele tatt. Men jeg kan si såpass at jeg har hatt det på samme måte de siste syklusene mine og det har endt med mensen hver gang. jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, jeg er jo i min 20PP nå og har hatt stabile sykluser hele tiden. Men som sagt, samme symptomene/plagene som deg flere dager før mensen og så til slutt mensen. Men kroppene fungerer jo ulikt så man vet jo aldri Endret 30. september 2008 av Strix
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hvis du prøver å bli gravid er det jo faktisk en aldri så liten sjanse for at du er nettopp det :klø:
Schnuppa Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hei igjen og takk for svar. Strix: Du skriver at du også har hatt de samme symptomene. Blødningen også? Er denne jeg syns er så merkelig.. Har gitt opp håpet om at det er noe der denne måneden, siden testene er negative... Burde jo vise riktig når man tar de etter at mensen er uteblitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå