Gå til innhold

Druskininkai - Spa vilnius Sana

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og min kjære drar noen dager til Druskininkai 14-18okt, som ligger utenfor vilnius og skal bo på spa hotellet - Spa Vilnius Sana. :yvonne:

Er det noen som har vært i druskininkai? eller har bodd på Spa vilnius, som har erfart spa behandlingene?

Og vi må jo ta buss fra flyplassen, har søkt litt på busser. men det står ikkes å godt forklart - noen som ahr tatt buss`derifra?

jeg gleder meg jo kjempe mye til å bare nyte masse forskjellige spa behandlinger, for det skal jo være relativt billig - de sier 1/4 av prisen i forhold til norge. STemmer dette? hmmm

Det er litas man bruker der nede? eller euro?

Endret av coth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi var på spa vilnius i Druskininkai i sommer. Det var et kjempe fint hotell og gode spa behandlinger. Som var veldig billige!

Jeg vil også anbefale frisøren på hotellet, jeg klippet og stripet håret mitt til ca 250 kr... Så der er det penger å spare

For å komme dit måtte vi ta buss fra flyplassen til bussterminalen i Vilnius. Fra buss terminalen gikk det en minibuss videre til Druskininkai. Bussturen tok 2 timer.

Druskininkai er en liten by med ikke de helt store shopping mulighetene.. Men noe er det jo...

Er et veldigfint badeland i Druskininkai også, hvis man liker sånt :)

Ha en fin ferie.. :)

Skrevet

skal egentlig til frisøren i dag. kanskje jeg skal ta å vente å stelle håret mitt der da :)

badeland, ja der må vi nok ta turen innom..

tusen takk for svar :)

Skrevet

bare hyggelig :)

husker ikke helt hva mynt enheten var jeg.. men det er ikke litas eller euro....

Du får spørre i banken..

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er LITAS ,1 Litas er c.a 2,5 NOK.ang. SPA se www.akvapark.lt,trasalis.lt....

Skrevet

jeg må bare få sagt at jeg var der nede min med kjære og det er ikke å anbefale!!!!!!

maten smakte aldeles ikke godt.. selv ikke på restauranten som lå i "byen"

og man måtte betale for å bruke treningsrommet samt svømmebassenget.

det var gansek dyrt til å være i et så "fattig land"

vi ble så utrolig skuffet!

at vi dro hjem etter bare et par dager...

det ligger altfor langt ute på landet og toppen av skuffelse!

vi som skulel ha den meste romantiske reisen osv.. vet at man ikke får d bedre enn man lager d selv.. men når ikke det gikk ann å spise maten der en gang, toppet det seg. og vi er ikke akkurat kresne på mat heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...