Gå til innhold

mmorgenrush inn til oslo


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Når er det verste morgenrushet inn til oslo over?

Hvis du kjører fra Drammen ca 8 - vil du da komme midt i det verste, eller har det løst seg opp sånn mer eller mindre på den tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er det verste morgenrushet inn til oslo over?

Hvis du kjører fra Drammen ca 8 - vil du da komme midt i det verste, eller har det løst seg opp sånn mer eller mindre på den tida?

Tipper det verste rushet er de som skal være i byen mellom 08 og 09 på morgenen. Det vil du vel treffe på om du kjører fra Drammen 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magica de Spell

Du bør nok kjøre tidligere inn enn åtte. De jeg kjenner som bor på den kanten sverger til å kjøre så tidlig at de er inne i Oslo rundt kl syv, eller før. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på p4 ca 0630 sier de ofte at det er sakte gående trafikk fra sandvika og inn allerede. Saktegående er da ikke kø enda menn det går godt under fartsgrensa.. lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba ved holmen i en periode og selv om jeg prøvde meg på flere forskjellige tidspunkter så var det som oftetst kø fra syv om morgenen fram til ti tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Ok. Da blir det toget. Det er mest praktisk med tog egentlig, men togtidene passet ikke sånn helt. Men da får jeg heller være der litt litdlig, heller det enn å stå i bilkø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...