Gå til innhold

squirting

*Fallen_angel*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

jeg lurer på om det er vanlig med squirting??

dere jenter som gjør det, komtrolerer dere det??

har dere trent dere opp til det??

Og dere menn, hva syns dere om squirting???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er mann, jeg syns det er veldig opphissende selv om det er grisete. ;)

Kan man trene seg opp til det? Jeg vet at det kommer av stimulering av ett visst område og klarer det stort sett hver gang jeg går inn for det, men har ett inntrykk av at jenter syns det er litt ubehagelig i starten, for det føles som dere tisser på dere selv?! Det er sikkert en tilvenningssak! ;)

Skrevet

ja man kan vistnokk trene seg opp til det ja... om man gjør det nokk så blir det englere, og det kommer mere osv...

jeg vet med meg selv, da kj'resten min skulle ha meg til å begynne med det, så ble det så mye en periode, at jeg faktisk ikke kunne tørke meg på do en gang uten at jeg sqita meg selv i hånda... det var litt komisk, og ganske upraktisk, og jævlig flaut å fortelle her nå :P hehe

Skrevet

Jeg kan til en viss grad "holde igjen" slik at det ikke kommer noe, men da forsvinner jo den deilige orgasmen også. Har et inntrykk av at de fleste gutta liker dette, noen kan vel kanskje bli litt overraska hvis de ikke vet om det, men det kommer de fort over :lur:

Det er en viss type stimulering som gjør at jeg spruter, og jeg har jo lært meg denne stimuleringen, så det kan ta ganske liten tid fra jeg begynner til jeg spruter.

Jeg er også slik at jeg kan ha mange sprutorgasmer etter hverandre, ja jeg blir jo sliten, men det er jo så godt.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Hei!

Har fått det til et par ganger på mine venninner. Tror ikke det er så vanlig...

Skikkelig sexy er det...!

Gjest glamourgirl
Skrevet

For meg er det like naturlig som orgasme, øvingen min har eventuelt bestått av ikke å holde igjen.

Trenger ikke å stimulere noe spesielt punkt for å sprute. Er jeg kåt så spruter jeg...

Skrevet

Squirting er helt klart RÅTT. Utrolig opphissende.

Skrevet

jøss, trodde virkelig at det var mer uvanlig enn dette, og att karene ikke likte det så godt ;) hehe

få høre nå da karer, hvar kraftig squirt er det dere liker??

bare en tynn stråle liksom, eller skikkelig kraftige greier, som de holder på med de der sqiurte dronningene? ;)

Skrevet
For meg er det like naturlig som orgasme, øvingen min har eventuelt bestått av ikke å holde igjen.

Trenger ikke å stimulere noe spesielt punkt for å sprute. Er jeg kåt så spruter jeg...

Skrevet

Enten det bare renner litt eller spruter kraftig, så er det herlig. Å slurpe det i meg er noe av det herligste jeg vet.

Skrevet (endret)
jøss, trodde virkelig at det var mer uvanlig enn dette, og att karene ikke likte det så godt ;) hehe

få høre nå da karer, hvar kraftig squirt er det dere liker??

bare en tynn stråle liksom, eller skikkelig kraftige greier, som de holder på med de der sqiurte dronningene? ;)

Nå er det vel bare de som får det til som skriver her så 3 av 23000 medlemmer er vel ikke så mange :)

Personlig har jeg bare opplevd at ca 5 % av mine sexpartnere gjennom 20 år har fått dette til tror ikke det er så vanlig.

Men, det er helt rått og vannvittig opphissende!! :gjeiper:

Endret av Confidence
Skrevet

Leste i sted på erotikknett at 10% av kvinner spruter... :)

Skrevet
Leste i sted på erotikknett at 10% av kvinner spruter... :)

Skulle bare ønske dama hadde vært en av de 10% jeg blir steinkåt av å tenke på at vi kanskje får det til,jeg trur jo at om man får det til en gang,da går det lettere neste gang. (Da vet man sikkert hva man skal kjenne etter)

Vet forresten ikke om hun er,hun har ikke tolmodighet til å finne det ut,har studert masse videosnutter om emnet,når vi skal prøve går det ikke mange minuttene før hun gir opp,hun trur det blir kjedelig for meg å prøve så lenge.

Skrevet

hva er vitsen med å trene seg opp til det? ..hvis det er godt, er det vel godt uansett...blir det liksom bedre om man spruter??

Skrevet
hva er vitsen med å trene seg opp til det? ..hvis det er godt, er det vel godt uansett...blir det liksom bedre om man spruter??

Vil jo like å tru det,man slipper taket noen sekunder innbiller jeg meg,spruting ser utrulig sexy ut.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Men... hvordan vet man om man ikke bare tisser på seg da? det kjennes jo sånn ut, og det er IKKE kjekt!!! :/

Gjest glamourgirl
Skrevet
Men... hvordan vet man om man ikke bare tisser på seg da? det kjennes jo sånn ut, og det er IKKE kjekt!!! :/

Jeg kjenner stor forskjell, og jeg klarer ikke tisse på meg når jeg kommer. For meg er det ikke mer avansert enn det.

Når jeg kommer så kommer jeg, når jeg tisser så tisser jeg...

Skrevet

Væsken som kommer ut er blank, og lukter ikke urin.. Dersom du vil være på den sikre siden kan du vel bare tømme blæra på forhånd?

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Doyourhomework
Skrevet
Jeg kjenner stor forskjell, og jeg klarer ikke tisse på meg når jeg kommer. For meg er det ikke mer avansert enn det.

Når jeg kommer så kommer jeg, når jeg tisser så tisser jeg...

NOK ER NOK om synsing og myter om dette (squirting / sprutorgasme)...

Myte#1 "Det er ikke urin, det kommer fra parauretrale kjertler / Skene's kjertler / "kvinnens prostata" etc"

Joda, Skene's kjertler er velkjente og ligger ved urinrøret og lager en liten mengde klar og fargeløs væske som kommer ut av urinrørsåpningen under sex (tilsvarende hos mannen, da er væsken kjent som "gledestårer").

Men NEI - det finnes ikke så store Skenes kjerteler / para-uretrale kjertler at de kan produsere væske mer enn max 1 teskje eller toppen 1 spiseskje som kan tømmes ut samtidig! (..skulle disse være usynlig for alle som gjør gynekologisk ultralyd, borte på lik som blir obdusert, ikke synlige på MR / CT-scanninger hos friske osv?????).

Hva er det da?

Når det er snakk om sprut som i MYE sprut/væske er det for en stor del urin. At folk sier at det ikke lukter urin / er fargeløst etc der og da kan skyldes at det ikke er så mye og så konsentrert (som regel). Urin er ikke som appelsinjuice.

(Forslag: Prøv å lukt på håndkledet eller lakenet hvis fortsatt vått dagen etterpå og kjenn et snev av ammoniakk..)

MYTE #2: "Det går ikke an å tisse når man får orgasme"

Nei, det er umulig (...evt svært vanskelig) å starte en viljestyrt tømming av blæra under sex. Men lekkasje er ikke like vanskelig. Det er vel heller ingen bombe når man vet at penetrasjon opp mot fremre skjedevegg / G-punktområdet (eller evt disse mye omtalte "kom til meg"-bevegelsene) gjør primært en ting: de trykker på urinrøret og blærehalsen, dette stimulerer reflektorisk sammentrekning av blæra (som kan avbrytes igjen igjen dersom kroppen merker at det lekker litt...) i tillegg til rent mekanisk å presse på (sitat "det kjennes ut som jeg må tisse" - ja, det er det hjernen får beskjed om der nede fra). Dette kombinert med sexuell opphisselse og evt orgasme som gir vekselvise avslapning / sammentrekning i bekkenbunnsmuskulaturen gjør at det kan skvette ut større eller mindre mengder urin, sammen med en eventuell liten mengde væske fra kjertler langs urinrør og vaginalsekret.. Så... Ja, det hjelper å slappe av og la det stå til hvis du vil glede partneren med litt ekstra fuktighet :)

Konklusjon:

JA, squirting / sprutorgasme / fonteneorgasme er noe veldig mange synes er sexy! Vel og bra. Fortsett med det. Og lykke til de som prøver / ikke har fått til.

Men dropp mystikken rundt det og vit hva det er uten å synes at tvangspregede fordommer skal bestemme at det er ekkelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...