Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går snart på veggen av å gå rundt å tenke og vente og lure på om det kommer til å skje noe. Jeg er ei som snart fyller 20 år, har blitt forelsket i en kar på 30 år. Vi har endt opp i samme seng en del ganger etter fest, men det er lite kontakt ellers. Når vi holder på så snakker vi mye og alt tilsier at vi omtrent skal finne på noe senere en dag, men som oftest blir det bare en "står til?" melding og ikke noe mer. Så går det alt for lang tid mellom disse meldingene at det blir rart å sende melding til han. Så det kan gå uker uten kontakt, helt til neste fest kommer! Er så frustrerende, fordi jeg tenker at kanskje han bare lurer meg, for han vet jo at jeg er interessert. Men lurer på om han bare er ute etter 1 ting... Jeg er IKKE den som ligger med hvem som helst, men trodde liksom at denne gangen var det noe på gang. Jeg har jo lyst å sende melding om vi skal finne på noe, men er redd for å få nei. Dessuten aner jeg ikke hva jeg skal foreslå at vi skal finne på. Jeg har igrunn bare MAANGE spørsmål og ingen svar. Dette ble egentlig bare rot, men håper noen har noen oppmuntrende ord:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg går snart på veggen av å gå rundt å tenke og vente og lure på om det kommer til å skje noe. Jeg er ei som snart fyller 20 år, har blitt forelsket i en kar på 30 år. Vi har endt opp i samme seng en del ganger etter fest, men det er lite kontakt ellers. Når vi holder på så snakker vi mye og alt tilsier at vi omtrent skal finne på noe senere en dag, men som oftest blir det bare en "står til?" melding og ikke noe mer. Så går det alt for lang tid mellom disse meldingene at det blir rart å sende melding til han. Så det kan gå uker uten kontakt, helt til neste fest kommer! Er så frustrerende, fordi jeg tenker at kanskje han bare lurer meg, for han vet jo at jeg er interessert. Men lurer på om han bare er ute etter 1 ting... Jeg er IKKE den som ligger med hvem som helst, men trodde liksom at denne gangen var det noe på gang. Jeg har jo lyst å sende melding om vi skal finne på noe, men er redd for å få nei. Dessuten aner jeg ikke hva jeg skal foreslå at vi skal finne på. Jeg har igrunn bare MAANGE spørsmål og ingen svar. Dette ble egentlig bare rot, men håper noen har noen oppmuntrende ord:)

Jeg tror du har blitt lurt, og at du ikke bør sende han en melding. Syns også at du burde la være å ligge med ham på fest. Da får han det han er ute etter, og vil du gi ham det. Neste gang så drar han med seg en annen jente, og du blir skikkelig såret. Da er det bedre at du sier nei nå, så har du stoltheten din i behold

Skrevet

jeg synes du skal sende han en melding og spørre om dere skal finne på noe, sier han nei så blir det ihvertfall kanskje lettere for deg å gå videre.sånn da vet du hva han føler. og hvis han sier ja så er jo det bare kjempe bra.

Skrevet

Send sms som hu sist foreslo.

Du kommer til å angre på det om du ikke sendte sms.

Skrevet

Jeg kjenner jo ikke den fyren her da - så det blir bare å svare basert på det du skrev. Men ut fra det: jepp, du blir lurt.

Eller - kan det hende at han tror det er gjensidig? (altså at du ikke er interessert i noe særlig mer du heller?) De er ikke SÅ flinke til å lese andre bestendig, de mannfolka.

Skrevet

Så langt jeg forstår ut fra det du skriver har han aldri lovet deg noe som helst, aldri sagt noe om at han vil ha noe mer enn sex. Dere snakker sammen og du føler at 'alt tilsier at vi omtrent skal finne på noe senere en dag' (jaha ja, veldig håndgripelig det der...).

Hva er det du mener han gjør for å lure deg? Jeg synes snarere det virker som det er du som lurer deg selv...

Skrevet

Du sier at han vet at du er interesert, hvordan kan du vite det hvis ikke du spør? Hvis ikke du vet hva dere kan finne på, så er det kanskje ikke så mye mer enn sex? Kanskje han føler det på samme måten. Uansett hvis du virkelig mener at det kan bli noe mer, så snakk sammen!!!

Skrevet (endret)

Sikker på at du ikke har lurt han??

Hvordan vet han liksom at du vil mer? Har du sagt det?

Jenter er så snare å rope ut om at de er blitt lurt, men jeg regner med du er helt klar på disse festene?

Endret av Lissi33
Skrevet

Spør han om han har lyst til å finne på noe, da? En aktivitet hvor det ikke er naturlig at det ender i sex. F.eks. IKKE en intim middag hjemme hos deg. Kanskje han sitter sjenert og venter på en telefon/sms fra deg! Fortell han på daten (eller vis han) at du liker han mer enn bare sex, og hør om det er gjensidig. Den som intet våger intet vinner!

Skrevet

Ok, kanskje jeg skal være litt mer konkret på hvordan tingene ligger ann. Det er godt mulig jeg lurer han som noen av dere mener. Men saken er den at jeg har sagt til han hva jeg føler. HAN vet det, det som gjør at jeg lurer på om jeg bare blir lurt er at: vi holdt på en periode, men plutselig en gang så tok han med seg en anne jente hjem. Jeg ble kjempelei meg og såret, FORDI jeg hadde sagt hva jeg følte for ham. Jeg ble egentlig ganske sint, men klarte ikke å være sint på han fordi. Så jeg sa ifra om at jeg ikke var sur på han osv. Vi snakket normalt til hverandre når vi møttes og sånn. Så for ikke lenge siden ble det meg og han hjemme hos han igjen, alt var helt anderledes, jeg hadde virkelig troen på at denne gangen så går alt i ordnen! Men så blir det ikke noe kontakt etterpå, fordi at vi begge for eksempel egentlig er litt sjenert? Jeg er hvertfall veldig sjenert, jeg tørr ikke å sende melding "hele" tiden i frykt for å mase ++. Kanskje jeg skulle spurt litt anderledes i første posten min. Kanskje jeg heller lurer på om hva skal jeg for eksempel skrive til han for å holde kontakten? "Hva gjør du på?" er litt kjedelig og oppbrukt! Dere blir kanskje litt forvirret over meg nå, men det får være det samme:)

Skrevet

Etter siste innlegg å dømme: Han er kun interessert i hanky-panky. Men jeg vil ikke dra det så langt som å si at han har lurt deg. For at han skal lure deg, må han love deg noe for så å bryte det. Og det har han vel ikke, vel?

Skrevet

hei :)

jeg syntes også kanskje det virker som han ønsker å kun ligge med deg, men så vet jo ikke jeg alle de små detaljene.

syntes du skal sende han en meldig, ala: "hei! lurte på om du ble med på kino til helgen?"

vaskeligre trenger det egentlig ikke være. prøv å ikke inviter han med deg hjem på middag liksom, siden da er det jo opplagt det blir sex etterpå.

å om han svarer nei, så domp han! å om han inviterer deg med hjem, så prøv å la det være, så det ikke bare blir sex.

Skrevet

Jeg har et godt tips, om du er ute etter en å dele hverdagen og livet med.

Å starte et forhold basert på festesex, blir ofte ikke så mye mer ut av det. Dessverre.

Men å starte "et forhold" med å bli kjent, møtes over middager, kino, gåturer osv, for så å hoppe til sengs så er sjansen større for at han faktisk er interessert i å bli kjent med deg.

Om du bare vil kose deg litt uforpliktende, så kan man gjerne bruke metoden du har brukt, men da må du være klar over at du kan bli såret. Så ja, såret, men ikke lurt! Da må man ha en avtale på forhånd som han har brutt, feks at dere bare skulle holde dere til hverandre.

Dessverre så faller man ofte for disse loverboysene, fordi vi kvinner knytter oss lettere til de vi har sex med. Menn er jegere og kan glemme byttet sitt like fort. Derfor kommer jentere oftere uheldig ut i slike knulleforhold.

Jeg har blitt såret mange ganger på den måten, så gå ut å date om du vil finne en partner som er verdt å ta vare på:)

Spør deg selv om du egentlig kjenner han så godt? Hva er så fantastisk med han? Vel, du vet ikke? Ikke helt sikker? Nei så finn en annen å bli glad i;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kan være mulig han er interessert men på grunn av aldersforskjellen så er han usikker. Du må nesten ta initiativet selv om ikke han gjør det, så får du iallefall svar på om han virkelig er interessert. Og hvis ikke kan du gå videre ..

Skrevet

Basert kun på det du, hovedinnlegger, skriver tror jeg ikke denne fyren er interessert i et skikkelig forhold med deg. Men jeg vil ikke akkurat gå med på at han lurer deg heller. Han har vel ikke lovt deg noe? Han virker jo ikke som noen sjenert og defensiv mann, ettersom han tydeligvis tiltrekker seg flere damer enn deg i festlig lag. At han skulle sitte hjemme og vente på at du, som dessuten er ti år yngre, skal ta initiativet synes jeg fremstår som ren ønsketenkning. Nei, jeg synes du skal skrive dette på erfaringskontoen og gå videre med hevet hode!

Skrevet

Så lenge dere ikke er kjærester, kan du ikke forlange at han kun skal ligge med deg. Er du usikker på om han er forelsket i deg, spør han. Hvis ikke han er interessert i deg på den måten, så ville jeg droppet han. Ikke gå rundt og håp at han plutselig skal bli forelsket i deg mens dere har sex noen ganger i måneden, og han i tillegg har seg med andre når han føler for det. Du blir bare såret - gang på gang på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...