Gå til innhold

"galt at en kvinne frir?"

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg en utradisjonel vri på dette med frieri da jeg ikke gidder å vente på ham...Er d OK for en dame å fri eller er d noe forbeholdt gutta? (Eller er eneste dagen for en dame å fri er 29 februar?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal fri hvis du har lyst til det jeg. Har flere venninner som har tatt initiativet selv, og med stort hell icon_smile.gif

Hvis en jente ønsker å fri, er det vel bedre å finne en passende dato selv - enn å måtte vente på skuddårsdagen... (Dessuten får du oftere feiret jubileum for forlovelsen hvis du velger enn annen dag icon_smile.gif )

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fridde selv, og svaret ble JA. Vi gifter oss 3.aug. Trå til du, det er mange "trege menn" så det er ikke noe å vente med hvis du har lyst til å fri.

Skrevet

Vi lever da i år 2002 icon_smile.gif Jeg mener at damene også kan fri, selv om det for meg ville føles helt merkelig. Og jeg syns du kan fri akkurat den dagen du selv føler for icon_smile.gif Det kan jo mannfolka icon_smile.gif 12

Gjest lilletroll
Skrevet

Med mindre du selv eller din kjære har spesielle ønsker om at det er mannen som skal fri så SETT I GANG!! Som tidligere sagt vi lever i 2002!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...