Gå til innhold

Slette én nettside?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Har vært inne på en nettside som jeg ikke har så lyst til at andre skal se at jeg har vært inne på.. Det er min pc, men hender andre i huset låner den.

Går det an å slette spor etter den ene eller må man slette alt? Gjør man dette ved å slette "cookies"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slett hele loggen - som jo er vanlig at man gjør jevnlig. Verktøy - slett leserlogg - slett logg eller slett alt (hvis du vil slette absolutt alle spor må du velge "slett alt").

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Bare slett hele loggen - som jo er vanlig at man gjør jevnlig. Verktøy - slett leserlogg - slett logg eller slett alt (hvis du vil slette absolutt alle spor må du velge "slett alt").

Er det vanlig å gjøre jevnlig? Hvorfor det?

Bruk CCleaner!

Hva er det?

Takk for hjelpen :)

Skrevet
Er det vanlig å gjøre jevnlig? Hvorfor det?

Hva er det?

Takk for hjelpen :)

Fordi det er greit å få ryddet opp litt innimellom - ellers vil pc-en gå så tregt og hakkete etterhvert. Litt rydding og opprensing må til innimellom - akkurat som i heimen.

Ccleaner kan du også bruke ja - det er et greit lite renseprogram som rydder fint opp uten å gjøre skade (men husk å fjerne avhukingen for Yahoo tools når du installerer hvis du ikke er interessert i å installere den!). Du finner den her.

Skrevet

Hvis loggen din ikke selv fjerner de eldste oppføringene etterhvert er det noe galt hos deg. Normalt er det ikke nødvendig å slette logg.

Skrevet
Hvis loggen din ikke selv fjerner de eldste oppføringene etterhvert er det noe galt hos deg. Normalt er det ikke nødvendig å slette logg.

Jepp - men hvis man ikke selv reduserer antall dager eller hvor stor diskplass som skal brukes går det ofte litt for lang tid før loggen slettes (avh. av hva som ligger inne som default selvsagt - og hvor hyppig man bruker pc-en).

Skrevet
Fordi det er greit å få ryddet opp litt innimellom - ellers vil pc-en gå så tregt og hakkete etterhvert. Litt rydding og opprensing må til innimellom - akkurat som i heimen.

Ccleaner kan du også bruke ja - det er et greit lite renseprogram som rydder fint opp uten å gjøre skade (men husk å fjerne avhukingen for Yahoo tools når du installerer hvis du ikke er interessert i å installere den!). Du finner den her.

litt amatør jeg oxo da og man forstår ikke alt.. :kgbaby:.når dette er lastet ned får jeg mld om at jeg må laste ned fulle versjonen for og få fjernet alle mine 715 error!noe som jo er utrolig da dette er en pc som er ny for 2 1/2mnd siden.og av den tiden har den vært på reperasjon 1mnd...mmm...da kommer man jo til en side man må registrere seg osv..det vil si at dette er ikke en free download lengre???hva gjør jeg videre nå tenker jeg nå og klør meg i hue..maskinen min virker veldig frisk og er rask den da.noen ganger den får litt høyt turtall ved oppstart syns jeg men.veldig takknemlig for svar :)

Gjest Løve66
Skrevet

Hmmm... jeg har brukt Ccleaner på flere pc-er i lang tid, men har aldri fått noen melding om at fullversjon må lastes ned (visste ikke engang at det var noe annet enn gratisprogrammet). Kanskje det er spyware eller virus den har funnet? Ikke vet jeg, men her finner du i hvert fall info om en effektiv måte å fjerne spyware på. Om du IKKE skulle spyware så gjør programmet likevel ingen skade (følg pkt. 1 og 2. i første innlegget på siden du kommer til)

Skrevet
Hmmm... jeg har brukt Ccleaner på flere pc-er i lang tid, men har aldri fått noen melding om at fullversjon må lastes ned (visste ikke engang at det var noe annet enn gratisprogrammet). Kanskje det er spyware eller virus den har funnet? Ikke vet jeg, men her finner du i hvert fall info om en effektiv måte å fjerne spyware på. Om du IKKE skulle spyware så gjør programmet likevel ingen skade (følg pkt. 1 og 2. i første innlegget på siden du kommer til)

får det samme her jeg da.. :sukk: .må laste ned fullversjonen som koster en del dollar..klør meg enda mer i hue jeg nå...

Skrevet

I det siste inlegget ditt: "får det samme her". Snakker du om i veiledningen til norbat inne på den linken?

Mener du at du ikke får til å laste ned og kjøre MBAM og Combofix?

Hvis du får til å kjøre diisse programmene, må du hvertfall poste loggene de lager. Du kan poste dem her i tråden din, så skal jeg se på dem.

Forresten kan du prøve å laste ned "slim"-versjonen av Ccleaner her: http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim så slipper du å tenke på yahoo toolbar osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...