Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har vært sammen med/datet verdens beste mann (i mine øyne). Han er snill og god, setter STOR pris på meg! Og sier han beundrer meg! Han var ekstremt opptatt av å vise meg at han likte meg så godt og ville treffe meg så ofte som mulig, noe vi hele tiden har gjort! Syntes det var artig å være sammen med ham (og barna våre, hver sitt/sine), men følelsesmessig, var det ham som virket mer interessert enn meg til å bygenne med, men nå har det seg slik at jeg elsker ham?.... Han sa alt mulig herlig og fantastisk til meg, bortsett fra de tre ordene. Han har flere ganger skrevet en ufullstendig setning til meg "jeg tror jeg...............deg". Første gang litt tidlig i forholdet, men så igjen og igjen. Når jeg spurte hva han mente føste gang han skrev det til meg (spurte etter det har gått flere dager), sa han at han kunne sagt han elsket meg, men at det var for tidlig og at han ikke kjente meg godt nok til å elske meg. Men hva med de andre gangene da? Da gad jeg ikke spørre igjen! Nå er det jeg som tror at jeg elsker ham!!! Og det "skled" ut av "munnen" min i stad. Jeg sendte en helt vanlig mld til ham også avsluttet med "elsker deg"! Og så skrev jeg "oi! Hva for noe?! Tror hvert fall det! Trenger ikke å vente flere mnd eller år for å føle måten jeg føler nå. Nå er jeg hvertfall ikke i tvil om hva jeg føler for deg, men hva du føler for meg......Det er tilfelle og håper bare det blir sterkere om ikke så kan jeg ikke noe for skjebnen" Etter en stund. Sendte jeg en til. ".....og om du tør/vil snakke/se meg igjen vil du fikse (noe han lovte han skulle gjøre) det"... Fikk svar... "smil)))))) leste meldingene dine med stort smil!! Klart tør/vil jeg snakke med deg! Mange ganger håper jeg!))))), satt bare litt opptatt, ringer deg sene i dag. I mellomtiden vil jeg tenke på DEG masse! Massevis av kyss fra meg til deg" Vi har skrevet til hverandre og snakket om andre praktiske ting i dag, men han ringer i kveld! Jeg vet ikke hva han kommer til å si! Eller om han kommer til å si noe på det jeg sa i det hele tatt! Noen ganger virker det som han venter "grønt lys" fra meg. At jeg viser at jeg vil ha ham, men nå som jeg gjør er jeg kjempe nervøs! Det ble litt langt:) Har dere noen synespunkter rundt dette?
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg sitter i motsatt situasjon akkurat nå i kveld.. Fikk akkurat en sms fra kjæresten min hvor han for første gang skrev at han elsket meg.. Jeg aner ikke hva jeg liksom skal svare på den meldingen så har enda ikke svart noe..
Gjest Gjest_Forelska_* Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg sitter i motsatt situasjon akkurat nå i kveld.. Fikk akkurat en sms fra kjæresten min hvor han for første gang skrev at han elsket meg.. Jeg aner ikke hva jeg liksom skal svare på den meldingen så har enda ikke svart noe.. Jeg synes du skal følge hjerte ditt! Er det følelsene dine du ikke er sikker på eller, er det kun denne mld? Altså... det hender at man får en uventet henvendelse som man blir litt i tvil på hvordan man skal handle, men ta tid hør på magefølelsen. Du trenger ikke svare på den helt ennå. Han forstår det sikkert. Og når du vet hva du skal si, så kan du enten svare på mld, eller si det personlig! Min type ringte, snakket med ham fram til nå. Han lurte på om jeg ville treffe ham i morgen, vi hadde planer om treffes ofte denne uken, så jeg svarte ja!Han sa at det var hyggelig mld jeg sendte! Det er denne delen av samtalen vår jeg ønsker gjerne forklaring for?: Jeg: selv om det bare skled sånn helt uventet, så er det en følelse jeg har! Han: Så koselig da! Jeg: Er det? Han:Hvorfor turte du ikke si noe i går? Jeg: Er det rart at jeg ikke turte? Han: Du skal si hva som passer deg, når det passer deg! Jeg: Gjør du det? Sier du hva som passer deg når deg! Han: Vi skal treffes i morgen, skal vi ikke det? Jeg: Jo. Han: Ja. Hva mener han med dette?!
Xtend Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg sitter i motsatt situasjon akkurat nå i kveld.. Fikk akkurat en sms fra kjæresten min hvor han for første gang skrev at han elsket meg.. Jeg aner ikke hva jeg liksom skal svare på den meldingen så har enda ikke svart noe.. Sikkert hyggelig for kjæresten din å bli møtt med stillhet når han forteller hva han føler for deg. Det hadde ikke jeg satt pris på ihvertfall.
#Angel# Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Ka er det snakk om her? Er det overgangen frå glad i deg til elsker deg, eller er det rett frå ingenting til elsker deg?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Sikkert hyggelig for kjæresten din å bli møtt med stillhet når han forteller hva han føler for deg. Det hadde ikke jeg satt pris på ihvertfall. enig. virker litt som han er umoden og bare dalter etter deg. en valp.
Gjest ts Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Ka er det snakk om her? Er det overgangen frå glad i deg til elsker deg, eller er det rett frå ingenting til elsker deg? Nettopp! Det er det JEG (ts) snakker om i hvertfall! Gitte har kanskje lignende situasjon, men.....
#Angel# Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Kan jo gje deg eit svar, som du sikkert har tenkt på sjøl, men som ikkje er så kjekt akkurat no. Vent til du møter han i morgon, høyr på ka han har å sei, og sjå på kroppsspråket og augene. Veldig kjedelig og vanskelig å venta, men om du klarer det så er det nok bedre for både deg og han. Å tenke litt er bra, å tenke for mykje er aldri bra.
Gjest TS Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Kan jo gje deg eit svar, som du sikkert har tenkt på sjøl, men som ikkje er så kjekt akkurat no. Vent til du møter han i morgon, høyr på ka han har å sei, og sjå på kroppsspråket og augene. Veldig kjedelig og vanskelig å venta, men om du klarer det så er det nok bedre for både deg og han. Å tenke litt er bra, å tenke for mykje er aldri bra. Det er det jeg må gjøre! Han ser på meg hele tiden og ser på øynene mine LENGE hele tiden særlig når vi våkner om morgen! Han stryker på ryggen min og kysser meg lett på kinna! (ikke seksuelt tenkt). Han kaller meg for prinsessa si. Han blir aldri lei av å hente ting til meg (mat, teppe, vann-vann-vann, masserer føttene mine når vi sitter (jeg ligger) og ser på tv. Han har sagt til familien sin at han har møtt meg, de vet hva jeg heter, noen så bilde av meg! Sier dette noe om hvordan han føler for meg? Han sa han gledet seg til å se meg i morgen, men vet ikke om han kommer til å si noe om han elsker meg:S)
Gjest ts Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 PS: Pleier ikke å si "jeg elsker deg" før typen! Så dette føles litt merkelig på en måte. Det er rare tenker som slår meg: "tenk om han ikke elsker meg!" "tenk om han oppfører seg annerledes, ikke så omtenksom og kjærlig som han pleier å være" "tenk om han oppfører seg likegyldig" UFF det er som du sier Angel, det er ikke bra å tenke for mye!
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Sikkert hyggelig for kjæresten din å bli møtt med stillhet når han forteller hva han føler for deg. Det hadde ikke jeg satt pris på ihvertfall. Hvem har sagt han ble møtt med stillhet?
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Nettopp! Det er det JEG (ts) snakker om i hvertfall! Gitte har kanskje lignende situasjon, men..... For min del er det fra glad i deg (utroolig glad i deg) til elsker deg. Jeg er ikke en person som slenger de ordene rundt meg og det føles ikke riktig å svare det tilbake bare fordi han skrev det nå.
Caracal Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Hei. Tror nok det kan variere litt ut ifra erfaring og alder også. I mine tidligere forhold tok slikt lenger tid. Man var liksom ikke helt sikker. Ex sa at hun elsket meg etter 3mnd. Min reaksjon var da at jeg ble litt sint fordi jeg mente hun umulig kunne kjenne meg etter så kort tid. Jeg brukte da litt tid før jeg sa det til henne. Veldig mange år etterpå i nytt forhold tok det utrolig kort tid før hun sa det til meg… Men til gjengjeld kunne jeg returnere ordene der og da. Hun er nå min kone… Caracal
#Angel# Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 Kan eg spør deg (ts) om korleis det gjekk i dag?
Cienna Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Jeg sa først at jeg var glad i ham...da fikk jeg tilbake at jeg måtte passe på å holde meg varm fordi det var kaldt ute(?????????????????????) Han hvisket at han elsket meg når han trodde jeg sov :rødme: Det var første gangen...nå sier vi det utallige ganger per dag...
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Tror nok det kan variere litt ut ifra erfaring og alder også. I mine tidligere forhold tok slikt lenger tid. Man var liksom ikke helt sikker. Ex sa at hun elsket meg etter 3mnd. Min reaksjon var da at jeg ble litt sint fordi jeg mente hun umulig kunne kjenne meg etter så kort tid. Jeg brukte da litt tid før jeg sa det til henne. Veldig mange år etterpå i nytt forhold tok det utrolig kort tid før hun sa det til meg… Men til gjengjeld kunne jeg returnere ordene der og da. Hun er nå min kone… Caracal Jo, det gikk kjempefint! Jeg skrev en mld til ham samme kveld, hvor jeg forklarer hvor glad jeg har blitt i ham og at jeg lurte da på om jeg.......ham! Ordet "skled" jo fra meg i til å begynne med. Jeg vet jeg r glad i ham, men jeg vil være 100% sikker på om jeg elsker ham og han meg før vi sier det til hverandre. Jeg skrev også at vi har all verdens tid på oss og for oss og da trenger vi ikke å forhaste med noe. Det han ville fortelle/spørre meg var om jeg vil være kjæresten hans. Før vi hadde ikke offentliggjort statuset vårt klart. Jeg svarte ja! Nå er jeg hjemme hos ham og han dro på jobb.
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 Jo, det gikk kjempefint! Jeg skrev en mld til ham samme kveld, hvor jeg forklarer hvor glad jeg har blitt i ham og at jeg lurte da på om jeg.......ham! Ordet "skled" jo fra meg i til å begynne med. Jeg vet jeg r glad i ham, men jeg vil være 100% sikker på om jeg elsker ham og han meg før vi sier det til hverandre. Jeg skrev også at vi har all verdens tid på oss og for oss og da trenger vi ikke å forhaste med noe. Det han ville fortelle/spørre meg var om jeg vil være kjæresten hans. Før vi hadde ikke offentliggjort statuset vårt klart. Jeg svarte ja! Nå er jeg hjemme hos ham og han dro på jobb. Edit: Svaret var ment til Angel:)
Gjest ts Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg sa først at jeg var glad i ham...da fikk jeg tilbake at jeg måtte passe på å holde meg varm fordi det var kaldt ute(?????????????????????) Han hvisket at han elsket meg når han trodde jeg sov :rødme: Det var første gangen...nå sier vi det utallige ganger per dag... SÅ KOSELIG Å HØRE:)
#Angel# Skrevet 1. oktober 2008 #19 Skrevet 1. oktober 2008 Jo, det gikk kjempefint! Jeg skrev en mld til ham samme kveld, hvor jeg forklarer hvor glad jeg har blitt i ham og at jeg lurte da på om jeg.......ham! Ordet "skled" jo fra meg i til å begynne med. Jeg vet jeg r glad i ham, men jeg vil være 100% sikker på om jeg elsker ham og han meg før vi sier det til hverandre. Jeg skrev også at vi har all verdens tid på oss og for oss og da trenger vi ikke å forhaste med noe. Det han ville fortelle/spørre meg var om jeg vil være kjæresten hans. Før vi hadde ikke offentliggjort statuset vårt klart. Jeg svarte ja! Nå er jeg hjemme hos ham og han dro på jobb. Så kjekt Gratulera Godt å høyra at ting ordner seg. Ha ein fin kveld vidare.
Gjest Gjest_lars_* Skrevet 19. mars 2009 #20 Skrevet 19. mars 2009 Hei. jeg har nå datet ei jente i nesten 1 mnd. jeg føler det i hele kroppen at dette er den rette jenta for meg.hun er helt det mosatte av hva jeg pleier å falle for, men første gangen jeg så henne falt jeg for henne med en gang. vi har det kjempe fint sammen, men hun virket litt usikker når jeg greide å ploppe ut med de tre ordene... jeg elsker deg...hun spurte åssen jeg kunne si det etter bare 1 mnd.... for å si det sånn, jeg har aldri vært ordentlig forelsket. og heller aldri skjønt de som snakket om disse følsene man får i magen +++.. men hver gang jeg ser henne blir pulsen høyere og hjertet dunker fortere, og det kjennes ut som om jeg brenner opp innvendig. men det verste er at jeg ikke vet hva hun føler for meg...jeg spurte etter 3 uker hvordan dette ville gå, om vi var sammen eller om vi fremdeles datet. svaret jeg fikk var : vi får se hvordan det går.... og på telefonen og til vennene sine presenterer hun meg som en kompis??? åssen finner jeg ut om jeg er en sengevenn eller noe mer for henne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå